خبرگزاری کار ایران

همیشه در دربی اتفاقات عجیبی می‌افتد

عنایتی: امیدوارم دربی شیراز زیبا شود/ دیاباته داخل باکس عالی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۶۹

سرمربی تیم قشقایی در آستانه دربی شیراز حرفهای جالبی برزبان اورد.

به گزارش ایلنا،رضا عنایتی سرمربی تیم قشقایی در آستانه دربی شیراز معتقد است که یکی از بهترین دربی‌های چند سال اخیر برگزار خواهد شد.با وی در خصوص شرایط تیمش، استقلال و عملکرد تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ به صحبت پرداختیم.

شرایط تیمتان قشقایی چگونه است؟

شرایط تیم‌مان خوب است. کم کم آماده می‌شویم تا خودمان را برای هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر آماده کنیم. قرار است مقابل فجرسپاسی شیراز بازی کنیم که دربی است. امیدوارم تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند از ارائه یک بازی زیبا لذت ببرند. خوشبختانه سه امتیاز یا یک امتیاز این بازی داخل شیراز می‌ماند. امیدوارم از این بدشانسی‌ها خلاص شویم. البته ما یک بازی هم در جام حذفی برگزار کردیم که 120 دقیقه مقابل سرخپوشان پاکدشت بود که خدا را شکر پیروز شدیم.

 بازی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ را تماشا کردید؟

متاسفانه سر تمرین بودم و نتوانستم بازی را ببینم. به نظرم بازی سنگینی برای تیم ملی نبود و البته هم پیش‌بینی می‌شد که با گلهای بیشتری به پیروزی برسند.

زوج خط حمله تیم ملی هم در این دیدار موفق به گلزنی شد؟

زوج خط حمله تیم ملی بسیار باتجربه و باکیفیت است. آنها استارت خوبی را در این مسابقه داشتند و امیدوارم همین روند را ادامه دهند.

 استقلال را هم پیگیری می‌کنید؟

مگر می‌شود استقلال را دنبال نکنم. به نظرم باید شرایط را برای استراماچونی فراهم کنند. وقتی یک انتخابی صورت می‌گیرد باید همه با تمام توان از سرمربی حمایت کنیم تا بتواند موفقیت کسب کند. استراماچونی مربی است که می‌تواند در درازمدت به موفقیت برسد.

خط حمله استقلال عملکرد خوبی نداشته است. با این موضوع موافق هستید؟

آمار که این مسئله را تایید می‌کند اما این را هم باید در نظر بگیریم که اوایل فصل است و آنها نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسند. به هر حال انتظارات از خط حمله بالا است.

به نظرتان عملکرد دیاباته خوب بوده است؟

من از این بازیکن شناخت کاملی دارم. آن سالی که باشگاه  الامارات دعوتم کرد دیاباته بازیکن این تیم بود. او مهاجمی است که داخل باکس بسیار عالی است و اگر بتواند با جو ایران هماهنگ شود می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

عصبانیت استراماچونی را کنار زمین چطور می‌بینید؟

همیشه گفتم که نیمکت باید آرام باشد و سایرین کاری کنند تا سرمربی تمرکزش کنار زمین فراهم باشد. جار و جنجال روی نیمکت به درد نمی‌خورد چون باعث می‌شود به داخل زمین نیز کشیده شود.

پیش‌بینی‌تان از دربی 90 چیست؟

امیدوارم بازی خوبی شود. در دربی همه دوست دارند برنده باشند که امیدوارم این اتفاق سهم استقلال باشد. البته که همیشه در دربی اتفاقات عجیبی می‌افتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز