خبرگزاری کار ایران

ولسیانی: حامد لک می‌دانست چطور پنالتی می‌زنم/ نباید نوار پیروزی‌هایمان مقابل فولاد قطع شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۶۳

مدافع سپاهان از شرایط این تیم و همچنین دیدار با فولاد صحبت کرد.

جرج ولسیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی در دو دیدار ابتدایی سپاهان اظهار داشت: دو بازی خوب انجام دادیم و فکر می‌کنم گرفتن نتیجه در شروع لیگ اتفاق خیلی مهمی است و خیلی در روند یک تیم در ادامه لیگ تاثیر گذار است و به همین دلیل از این بابت خوشحالم که توانستیم از دو بازی سخت پیروز خارج شویم.

مدافع سپاهان در مورد تعطیلی لیگ و تاثیرش روی روند سپاهان خاطرنشان کرد: این تعطیلی به دلیل فیفا دی بود و فوتبال در همه جای دنیا در این مقطع تعطیل است. این موضوع هم جزوی از دیدارهای یک فصل است و برای آن برنامه‌ریزی داریم و اجازه نمی‌دهیم به ما ضربه بزند.

وی در مورد کلین شیت سپاهان در دو بازی هم گفت: آمار و ارقام همیشه اهمیت دارد خصوصاً وقتی مربوط به گل نخوردن و حفاظت از دروازه باشد و فکر می‌کنم علاوه بر من، گلر تیم و سایر مدافعان و حتی بازیکنان دیگر هم برای این موضوع تلاش کردند و به آن اهمیت می‌دهند.

مدافع سپاهان در مورد صدرنشینی تیم هم عنوان کرد: در این مقطع جایگاه در جدول اهمیت زیادی ندارد و مهم این است که در پایان کدام جایگاه را در اختیار داشته باشیم و امیدوارم وضعیت حال حاضرمان را بتوانیم حفظ کنیم.

ولسیانی در مورد پنالتی از دست رفته‌اش مقابل نساجی گفت: ضربه بدی به توپ نزدم ولی حامد  لک خیلی خوب تشخیص داد و به موقع واکنش نشان داد. از این بابت متاسف شدم و دوست داشتم برای تیم گلزنی کنم ولی به هر حال در فوتبال این مسائل پیش می‌آید و طبیعی است. این را هم بگویم حامد لک فصل قبل در نساجی هم تیمی من بود و همیشه در تمرینات مدت زیادی را به پنالتی زدن به او اختصاص می‌دادم و به همین خاطر روش پنالتی زدن من را می‌دانست و این موضوع در واکنش او تاثیر داشت.

وی در مورد اینکه اگر سپاهان گل مساوی را دریافت می‌کرد بابت از دست دادن پنالتی مورد سرزنش قرار می‌گرفت هم اظهار داشت: من به این مسائل فکر نمی‌کنم و همانطور که گفتم این موارد در فوتبال طبیعی است و برای هر کسی پیش می‌آید. اگر بخواهم بابت هر اشتباهی خودم را بیش از حد سرزنش کنم و ناراحت شوم مدت زیادی عمر نخواهم کرد چرا که من یک  فوتبالیستم و دوست دارم عمر طولانی داشته باشم.

مدافع سپاهان در مورد تفاوت‌های این باشگاه با ذوب آهن و نساجی گفت: من در دو تیم خوب در ایران پیش از این بازی کردم و هم ذوب آهن و هم نساجی از تیم‌های قدرتمند ایرانی هستند و دو سال خوب را تجربه کردم و در حال حاضر هم در خدمت تیم بزرگ سپاهان هستم. فکر می‌کنم تفاوت سپاهان در این است که این تیم برای قهرمانی می‌جنگد و همه انتظار رسیدن به جام دارند و امیدوارم به آن برسیم.

ولسیانی در پایان در مورد بازی مقابل فولاد هم خاطر نشان کرد: فولاد تیم خوبی است و از مربی خوبی مثل نکونام بهره می‌برد که امیدوارم روند پیروزی‌هایمان برابر این تیم هم ادامه داشته باشد.

 

مترجم: فردین فقیهی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز