خبرگزاری کار ایران

کمالوند: از عملکرد بازیکنانم خیلی رضایت دارم/حضور ویلموتس انگیزه دو تیم را بالاتر برد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۵۷

سرمربی پارس جنوبی از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و داوری بازی مقابل گل گهر را بدون مشکل دانست.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: کسالت روز گذشته‌ام علیت عدم حضورم در نشست خبری بود که از این بابت عذرخواهی می‌کنم. به مردم خونگرم سیرجان و مدیران بالیاقت گل‌گهر بابت ساختن این استادیوم فوق العاده امام علی تبریک می‌گویم. امیدوارم اولین حضور گل گهر سیرجان در لیگ برتر با موفقیت ادامه دار باشد.

کمالوند ادامه داد: چهار ماه پیش که به شهر سیرجان سفر کردم و از ورزشگاه امام علی (ع) دیدن کردم اصلا فکر نمیکردم روند ساخت و اصلاحات آن اینقدر سریع و عالی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد کارت زردی که از وحید کاظمی دریافت کرد، گفت:  اصلاً  اعتراضی به داور نکردم. بگوویچ به سمت نیمکت ما آمد و با او سر وقت کشی بازیکنان تیمش بحث کردم.

وی درپاسخ به اشتباه داور در اعلام صحنه پنالتی برای پارس جنوبی عنوان کرد: باید ببینیم نظر کارشناسان داوری در مورد آن صحنه و درباره اتفاقی که در دقیقه 85 روی احسان تأییدی رخ داد چه نظری می‌دهند. قضاوت آقای کاظمی بسیار خوب و بدون مشکلی بود.ایشان به من و بگوویچ گفت چرا با هم صحبت می‌کنید. وینگو به سمت من آمد و گفتم چه می‌گویی، چون متوجه صحبتش نشد داور به سمتم آمد و بهم کارت زرد نشان داد. 

کالوند درباره عملکرد تیم گل‌گهر سیرجان در این مسابقه خاطرنشان کرد: گل‌گهر یک تیم نوپا است و البته از خیلی ما جلوتر است. 16 بازیکن از 18 بازیکن سال گذشته پارس جنوبی به خاطر مشکلاتی که داشتیم از تیم ما جدا شدند و خیلی از آن‌ها حاضر به مذاکره هم نشدند. از یکی دو بازیکن باتجربه تیم از جمله محمد نوری تشکر می‌کنم که دست ما را گرفتند و دعوت‌مان را پذیرفتند. 16 بازیکن تیم ما جدید هستند که هشت نفر از آن‌ها از لیگ دسته اول آمده‌اند. هرچند باید گل گهر هدف‌گذاریش برای سال اول بقا در لیگ برتر باشد اما در گل گهر تیم بدی نیست.

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به فرصت‌های گلزنی تیمش در این مسابقه اظهار داشت: ما شایسته کسب پیروزی در این بازی بودیم و در نیمه اول هم یک توپ به تیر دروازه حریف زدیم. گل‌گهر هم موقعیت‌هایی داشت، اما فرصت‌های ما جدی تر و خطرناکتر بودند.

کمالوند با بیان این جمله ادامه داد: برای پیروزی به سیرجان آمده بودیم و برای نیمه دوم برنامه های زیادی داشتیم.البته فکر نمی‌کردیم در نیمه اول گلی دریافت کنیم بخوریم که این موضوع برنامه‌های ما را به‌هم زد. تیم سیرجان بازیکنان و ورزشگاه مجهزی، بسیار شیکی دارد و خدا را شکر از سمت مردم و هواداران هم حمایت می‌شود. باید دست به دست هم بدهید و قدر این تیم را بدانید. شهرهای زیادی هستند که سال‌ها آرزوی داشتن تیم لیگ برتری را دارند.

وی با تمجید از هواداران تیم گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: روز گذشته با اینکه کسالت داشتم، از اعضای کانون هواداران با دسته گلی ازم استقبال کردند که کار قشنگی بود و خوشحالم در سیرجان این اتفاقات رخ می دهد. این نشان‌دهنده فرهنگ بالای مردم خونگرم و مهربان سیرجان است که در کل نود دقیقه هیچ توهینی بع ما نکردند و امیدوارم این الگوی رفتاری سیرجان در فوتبال ما پیاده شود.

سرمربی پارس جنوبی جم درمورد حضور مارک ویلموتس در ورزشگاه خاطرنشان کرد: با حضور آقای ویلموتسانگیزه دو تیم  بالاتر رفته بود. حضور ایشان در ورزشگاه امام علی اتفاقی مثبت و بزرگی بود.

کمالوند درخصوص شرایط تیمش و رتبه‌ای که پارس جنوبی در پایان فصل کسب می‌کند گفت: از نحوه عملکرد بازیکنانم و تلاش آن‌ها خیلی راضی هستم. خیلی زود است که بخواهم در این مورد صحبتی بکنم در هفته‌های گذشته به مصاف پرسپولیس رفتیم و سپس با ذوب‌آهن بازی کردیم. امروز هم تیم خوب گل‌گهر را پیش رو داشتیم. باورم این است تا هفته‌های دهم یا یازدهم، نمی‌توان قضاوت کرد که چه تیمی در چه جایگاهی از جدول قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز