خبرگزاری کار ایران

وینگو بگوویچ:

بازیکنانم تمام تلاش خودشان را کردند به آنها تبریک می گویم/عملکرد داور اصلا مناسب این دیدار نبود

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۵۳

وینگو بگوویچ سرمربی تیم گل گهر سیرجان از عملکرد بازیکنانش تمجید و به داوری مسابقه انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، وینگو بگوویچ پس از تساوی یک-یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم و یک بر صفر پیش افتادیم و فرصت‌های دیگری هم خلق کردیم اما نتوانستیم به گل دوم برسیم.

وی با انتقاد از وحید کاظمی داوری مسابقه عنوان کرد: معمولاً درمورد داوری صحبت نمی‌کنم، اما عملکرد داور دراین بازی اصلا مناسب نبود. فیلم آن صحنه را هم دیدیم و اصلاً پنالتی نبود.و به اشتباه برای پارس جنوبی پنالتی گرفت. نمی‌دانم چرا داور اجازه داد با هر سوت او، نیمکت‌نشینان پارس جنوبی اعتراض کنند.این اتفاقات در لیگ دسته اول رخ می‌دهد و نباید اجازه دهند در لیگ برتر هم تکرار شود. من به خاطر این موضوع عصبانی شدم و اعتراض کردم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره تعویض‌هایش در این مسابقه گفت: متاسفانه دو تعویض اجباری انجام دادم و مجبور شدم وکیا وآشوری را  که عملکردش عالی بود به خاطر مصدومیت از زمین خارج کنم. تمامی برنامههای ما برای گل دوم به خاطر این دو تعویض اجباری بهم خورد. با این حال آینده به آینده فکر می کنیم.بازیکنانم تمامی تلاششان را کردند به آنها تبریک می گویم امیدوارم در دیدارهای بعدی هم موفق باشند.برخی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمی‌توانید برنده باشید و امروز هم شاهد آن بودیم.

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که چقدر به ترکیب مورد نظرش نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: تیم ما از 20 بازیکن با کیفیت و خیلی خوب در اختیار دارد. در سه دیدار گذشته با ترکیب‌های متفاوتی به زمین رفتیم و تلاش می‌کنیم به ترکیب اصلی و ایده آل خودمان برسیم.باید در نظر گرفت تیم ما اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند و هر روز تلاش میکند بهتر از روز قبلش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز