خبرگزاری کار ایران

آرمان گهر - بادران؛ نوار ناکامی شاگردان شهبا پاره می‌شود؟!

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۱۰

در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، آرمان گهر سیرجان در خانه از بادران تهران میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرمان گهر که هنوز موفق به کسب اولین پیروزی خود در لیگ یک نشده، در چهار دیدار قبل به دو تساوی و دو باخت رسیده و با دو امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته، آن هم در شرایطی که فاصله چندانی با قعرجدول ندارد.

آرمان گهر هفته قبل نیز برابر داماش با یک گل شکست خورد و در دیدار هفته پنجم برابر بادران صدرنشین کار بسیار دشواری برای جبران ناکامی خود در هفته های گذشته دارد، آن هم در حالی که بادران تاکنون تنها یک گل خورده، سه کلین شیت به ثبت رسانده و بهترین عملکرد دفاعی لیگ را تا بدین جا از خود به جا گذاشته است.

بادران تهران هم که با کسب سه پیروزی، یک تساوی و ده امتیاز قاطعانه به صدر جدول تکیه زده است، در هفته گذشته با سه گل برابر علم و ادب به پیروزی پرگل رسید و در هفته پنجم با روحیه ای فوق العاده و در شرایطی آرمانی، برای حفظ صدرنشینی با آرمان گهر مصاف خواهد داد، تیمی تازه وارد که عنوان چهارمین خط دفاعی ضعیف لیگ را نیز تا بدین جا به خود اختصاص داده است.

شاگردان کاظمی در صورت پیروزی در این دیدار سیزده امتیازی شده و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لیگ آزادگان تثبیت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز