خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های کالدرون بعد از جلسه با مدیرعامل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۰۸

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در پایان جلسه با محمدحسن انصاریفر درباره شرایط و محتوای این جلسه به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون در پایان جلسه خود با محمدحسن انصاری‌فرد درباره این نشست به خبرنگار سایت باشگاه گفت: از روز اول با هم صحبت کردیم و قرار شد در کنار هم و در قالب یک تیم کار کنیم. من و مدیرعامل مسئولیت‌های مهمی در باشگاه داریم که باید با هم هماهنگ باشیم. من داخل زمین و ایشان در خارج از زمین مسئولیت‌ها را به عهده داریم و در جلسه دیروز درباره همین مسائل صحبت کردیم. تاکنون جلسات مثبتی با آقای انصاری‌فرد داشته‌ام و هماهنگ بوده‌ایم. امیدوارم این همکاری به خوبی ادامه پیدا کند.

او ادامه داد: به نظر من مدیرعامل باید از همه موارد داخل زمین خبر داشته باشد. من دلم نمی‌خواهد که مدیرعامل باشگاه فقط روی سکو باشد و از بالا همه چیز را نظاره کند. ما باید در طول هفته هم با یکدیگر کار کنیم و دائما در تماس باشیم. اینگونه جلسات هم برای همین هماهنگی‌ها است.

کالدرون درباره آینده تیم گفت: وضعیت تیم خیلی خوب است. امیدوارم حمایت کامل از سوی تیم مدیریتی باشگاه صورت گیرد و من هم در حال ارتقای سطح فنی تیم هستم و سعی می‌کنم روز به روز تیم را به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر کنم. از سال قبل تا الان هم مدیرعامل عوض شده هم کادر فنی اما اسکلت اصلی تیم حفظ شده و این شانس خوبی است برای ما که باید از آن نهایت استفاده را ببریم. همچنین همه ما با کمک به هم باید ثابت کنیم که لیاقت حضور در پرسپولیس و تکرار قهرمانی را داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت هواداران از او و استفاده از عبارت «هر چی کالدرون بگه» در فضای مجازی هم گفت: خوشحالم که هواداران همیشه تیم را حمایت می‌کنند اما این موضوع مسئولیت من را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند. همه ما اینجا هستیم که کار کنیم و به آنها قول می‌دهم که نهایت تلاشمان را برای خوشحالی‌شان به کار می‌گیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز