خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت مالی استقلال؛ کدام بازیکنان طلبکار هستند؟ (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۱۹۴

باشگاه استقلال امروز موفق شد رضایت چهار طلبکار خود را دریافت کند اما همچنان 4 بازیکن دیگر از این تیم طلبکار هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بهرام افشارزاده، آندرانیک تیموریان، مجید صالح و مجتبی جباری اسامی چهار استقلالی هستند که امروز مطالبات خود از باشگاه استقلال را دریافت کردند و رضایت دادند تا شکایت آنها از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا مانع از دریافت مجوز حرفه‌ای نشود.

* افشارزاده از استقلال  166 میلیون تومان طلبکار بود که با توافق تصمیم گرفت 120 میلیون دریافت کند؛ آندو به آبی پوشان 60 میلیون تخفیف داد و یا دریافت 100 میلیون تومان راضی شد. صالح بدون رضایت 185 میلیون گرفت و جباری هم با 90 میلیون تومان شکایتش را پس گرفت.

* در حال حاضر حنیف عمران زاده، بهنام برزای، امیرقلعه نویی و پژمان نوری نفراتی هستند که هنوز رضایت نداده‌اند و قرار است تا روز شنبه برای دریافت مطالبات خود با باشگاه استقلال به توافق دست پیدا کنند.

* کاوه رضایی و مهدی رحمتی دو بازیکن اسبق استقلال امروز مالیاتشان که برعهده باشگاه بود برطرف شد و مشکلی از این بابت نخواهند داشت. 

* فرشید باقری و روزبه چشمی دو بازیکن استقلال هستند که امسال دریافتی نداشته‌اند که البته قرار است آنها هم به همراه کادرفنی و کادرپزشکی تا 8 روز دیگر(20 سپتامبر) پول خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز