خبرگزاری کار ایران

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با ایلنا:

هیچ مشکلی با کادرفنی ندارم / پیکان در هفته‌های آتی مدعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۴۱۵

دروازه بان تیم پیکان چند روز بعد از مسابقه با نساجی در مازندران از شرایط آمادگی‌اش برای شروع مسابقات پس از فیفا دی می‌گوید.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با ایلنا درباره اتفاقات هفته دوم لیگ برتر که در نهایت منجر به شکست چهار بر سه پیکان برابر نساجی شد اظهار داشت: بالاخره در فوتبال همه چیز به خصوص شانس دخیل است. در کنار شرایط آمادگی جسمانی و روحی مسائلی مثل شانس هم در کار است که می‌تواند برای شما یک روز خوب یا بد را بسازد . شانس را هم کنار بگذاریم من آن شب روی بد فوتبال را دیدم و اتفاقی که نباید، افتاد.

دروازه بان تیم پیکان ادامه داد: این اتفاق را هم فراموش میکنم و به روزهای آینده فکر میکنم تا بتوانم با عملکردی بهتر نظر کادرفنی را جلب کنم و اشتباهم را به نوعی جبران کنم.

شیخ ویسی در پاسخ به این سوال که شاید از نظر روحی برای این بازی آماده نبوده گفت: اتفاقا آمادگی خوبی داشتم و با تمریناتی که آقای میرزاپور برای ما تدارک می‌بینند در هر مسابقه‌ای با نهایت آمادگی حاضر می‌شویم. به هر حال این اتفاق افتاده و اینطور نیست که بخواهم بهانه بگیرم یا کسی را مقصر بدانم اما کیفیت توپ‌های لیگ به صورتی است که همه از شرایط آن آگاهی کافی دارند.

سنگربان پیکان درباره اینکه از کیفیت توپ‌ها ناراضی است عنوان کرد: نمی‌خواهم زیاد بحث کنم اما موضوعی که ۹۹ درصد جامعه فوتبال در حال انتقاد از آن هستند را همه به خوبی می‌دانند و من چیزی نگویم بهتر است. سال‌های گذشته و در لیگ‌های دیگر هم مورد دیده شده که دروازه بان ها هم مثل بازیکنان اشتباه داشته باشند و این مشکل تنها معطوف به توپ نیست اما اگر مورد تایید فدراسیون و فیفاست ما مطیع هستیم و مثل همیشه قوانین را اجرا می‌کنیم. 

شیخ ویسی درخصوص اینکه تعویض او در اواسط بازی مقابل نساجی یکی از موارد نادر در فوتبال ایران بوده گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد و با آقای فرکی و آقای میرزاپور هم که صحبت کردم مشکلی نداشتند و اگر این تعویض بیشتر به نفع تیم هم می‌شد خیلی خوشحال می‌شدم اما در نهایت نتوانستیم کامبک بزنیم و شکست خوردیم. هیچ مشکلی با کادرفنی ندارم و امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشم و بتوانم بهترین عملکردم را برای تیم رقم بزنم و در خدمت پیکان باشم.

بازیکن تیم پیکان درباره پیش بینی از شرایط آینده تیم تحت هدایت حسین فرکی در لیگ نوزدهم اظهارداشت: من مطمینم پیکان این فصل حداقل از پیکان فصل پیش نتایج بهتری می‌گیرد. تیم خوبی بسته شده و همه بازیکنان یکدل هستند. نتایجی که در دو هفته اول کسب کردیم ملاک نیست و مطمئنم که به عنوان یک تیم مدعی در هفته‌های آتی ظاهر خواهیم شد.

شیخ ویسی درباره رویارویی با تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته سوم لیگ برتر گفت: با آنالیزی که مربیان از آنها دارند عملکردشان را نظارت می‌کنیم و با دقت و کیفیت بیشتری در این مسابقه حاضر می‌شویم. برای پیروزی به این مسابقه می‌رویم. من هم آماده هستم و هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد ما مثل همیشه اطاعت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز