خبرگزاری کار ایران

بازگشت گوچی به لیگ هلند بعد از ناکامی‌های اخیر

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۳۴۸

مهاجم ایرانی زوله هلند امیدوار است در بازگشت به لیگ این کشور به روزهای اوجش برگردد.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان‌نژاد بعد از روزهای ناموفقی که در آپوئل و ملبورن‌سیتی پشت سر گذاشت، بار دیگر به هلند برگشت تا در اردی‌ویژه پیراهن زوله را بر تن کند. این اتفاق بعد از 14 ماه برای گوچی رخ داد تا مهاجم سابق تیم ملی دوباره در سرزمینی پا به توپ شود که آنجا بزرگ شده است. قوچان‌نژاد در زوله زیر نظر جان استیخمان بازی خواهد کرد. مربی 43 ساله و هلندی که قبل از زووله 4 فصل هدایت هراکلس را بر عهده داشت و با خصوصیات قوچان‌نژاد آشنایی کامل دارد.

زوله با جذب قوچان‌نژاد دومین بازیکن آسیایی خود را جذب کرد. به جز گوچی، زوله یک بازیکن ژاپنی نیز در اختیار دارد. یونا ناکایاما، مدافع 22 ساله‌ای است که دومین فصل حضور در زوله و لیگ هلند را سپری می‌کند. این بازیکن در جام ملت‌های آسیای 2019 یک بار در ترکیب ژاپن قرار گرفت و برای این تیم به عنوان مدافع چپ بازی کرد.

بهترین گلزن زوله، «لنارت تی» و «بالحسنی» هستند. اولی مهاجم آلمانی، با سابقه بازی برای وردربرمن در بوندس‌لیگا است و دومی هم هافبکی اهل مراکش. به نظر می‌رسد «لنارت تی» آلمانی رقیب جدی گوچی برای بازی در ترکیب اصلی زوله است. تیمی که با کسب 4 امتیاز از 5 بازی در رده پانزدهم لیگ هلند قرار دارد و گوچی را برای گلزنی و فرار از منطقه سقوط به خدمت گرفته است.

باشگاه زوله پس از اینکه نتوانست مهاجم آمریکایی تیم فروزینونه ایتالیا را جذب کند، قرارداد دو ساله‌ای با رضا قوچان‌نژاد امضا کرد. همانطور که نوشتیم این مهاجم 31 ساله در زووله باید با لنارد تی در خط حمله رقابت کند.

جان استیخمان، سرمربی زووله هلند پس از پایان بازی تدارکاتی برابر آرمینیا بیله‌فلد آلمان که به شکست 2 بر صفر تیمش انجامید، می‌گوید: «رضا قوچان‌نژاد هنوز در شرایط خوبی نیست اما واقعاً باید در این بازی چند دقیقه‌ای به او میدان می‌‌دادم. قوچان‌نژاد هنوز باید گام‌های دیگری بردارد تا مهیای بازی شود. البته قوچان‌نژاد در تمرینات گروهی شرکت نکرده بود و می‌توانستم فقط به اaو اجازه تمرین بدهم.

او با بیان اینکه تصمیم به بازی دادن قوچان‌نژاد آگاهانه بود، معتقد است: «ما یک مهاجم می‌خواستیم و خوشحالیم که موفق به جذب رضا قوچان‌نژاد شدیم. گزینه‌های زیادی از جمله آندریا نواکوویچ را برای خرید مدنظر داشتیم. او مهاجمی متفاوت نسبت به رضا قوچان‌نژاد از نظر سبک بازی است. در نهایت مشخص شد که نمی‌توانیم او را جذب کنیم و سپس در دوراهی انتخاب قرار داشتیم. یا گزینه‌ای ندارید و یا بهترین بازیکن در دسترس شماست. جذب رضا قوچان‌نژاد برای ما بهترین گزینه بود و از بابت جذب او خوشحال هستیم.» رضا قوچان‌نژاد در بازی تدارکاتی تیم زووله برابر آرمینیا بیله‌فلد آلمان از دقیقه 46 وارد زمین شد. این ملی پوش کشورمان روزهای خوبی را در کنار سایر ملی‌پوشان سپری کرد و یکی از بازیکنان مؤثر در سال‌های گذشته در تیم ملی بوده است. قوچان‌نژاد امیدوار است که در روزهای آینده با درخشش مجدد در هلند بتواند دوباره در تیم ملی به کارش ادامه دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز