خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان – قزاقستان؛

مجازات شدید در انتظار کشتی گیرانی که بدن خود را چرب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۲۳۴

اتحادیه جهانی کشتی در آستانه رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان، مصوبه‌ی جدیدی را به فدراسیون‌های ملی اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی و بنا بر اعلام کمیسیون داوران کشتی کشور، با توجه به ابلاغ اتحادیه جهانی کشتی به کلیه فدراسیون‌ها، طبق مصوبه‌ی هیأت رئیسه‌ی این اتحادیه و نظر به شکایت کمیسیون قهرمانان در رابطه با استفاده برخی از کشتی گیران از روغن بر روی بدن، یادآور می‌شود طبق قوانین کشتی، استفاده از هرگونه ماده روغنی و چسبی روی بدن ممنوع می‌باشد.

بر این اساس مقرر شده است در رقابت‌های جهانی کشتی که تا چند روز دیگر در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز می‌شود، کنترل‌های دقیق‌تری توسط داوران انجام شود و در صورت مشاهده مواردی از این دست، کشتی گیر خطاکار شدیدا مجازات خواهد شد.

در ادامه کمیسیون داوران از کلیه مربیان، سرپرستان و کشتی گیران درخواست می‌کند ضمن رعایت موارد اعلام شده، فراگیری ریزه کاری‌های داوران، مرور قوانین و مقررات از جمله قوانین رفتاری را که اخیرا بر روی سایت فدراسیون کشتی بارگذاری شده مورد مطالعه و ملاک عمل قرار داده تا هیچگونه عواقبی متوجه کشتی کشورمان نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز