خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر ورزش برای تیم ملی بسکتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۱۸۵

بعد از صعود تیم ملی بسکتبال ایران به رقابت های المپیک توکیو وزیر ورزش و جوانان پیام تبریک صادر کرد و این موفقیت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان،  مسعود سلطانی فر،‌وزیر ورزش و ‌جوانان در تماس های جداگانه با رامین طباطبایی رییس فدراسیون ، مهران شاهین طبع سرمربی ، حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال، صعود تیم ملی ایران به المپیک توکیو را تبریک گفت.

همچنین کمیته ملی المپیک هم در پیامی جداگانه صعود ملی پوشان بسکتبال را تبریک گفت.

در پیام کمیته ملی المپیک آمده است:

رقابتهای جانانه سروقامتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در جام جهانی چین و مسابقه غیرتمندانه و برد مقتدرانه در مبارزه حساس نهایی جهت کسب سهمیه المپیک 2020 مایه مباهات ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور شد.

ضمن تبریک کسب سهمیه المپیک 2020 به مردم عزیز ایران،جامعه ورزش کشور،خانواده فرهیخته بسکتبال بخصوص مسئولین زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و سرو قامتان تیم ملی که غیرتمندانه تا ثانیه های پایانی آخرین مبارزه خود،برای سرافرازی کشور عزیزمان و صعود به بازیهای المپیک توکیو سرسختانه جنگیدند،به همه این عزیزان دست مریزاد و خسته نباشید گفته و برای دیگر رشته های افتخار آفرین کشورمان در رقابتهای کسب سهمیه المپیک،بخصوص میدان حساس 2020 آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

آفرین بر شما سروقامتان و غیور مردان ایران زمین که با مبارزه غیرتمندانه و صعود جانانه خود به بازیهای المپیک توکیو،دل ملت شریف ایران عزیز را شاد کردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز