خبرگزاری کار ایران

هواداران تا می‌توانند از کالدرون حمایت کنند

برانکو: بازگشت به پرسپولیس؟ کسی از آینده خبر ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۸۱۷

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم تحت هدایت کالدرون صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی در خصوص دیدار اخیر خود با کالدرون در سمیناری که در چین برگزار شد اظهار داشت: هردوی ما مربیان فوتبال هستیم و به لحاظ حرفه‌ای طبیعتاً معاشرت زیبایی در چین داشتیم. راجع به همه موضوعات مرور می‌کردیم. موضوعات سمینار، موضوعات مربوط به پرسپولیس و فوتبال آسیا و خیلی صمیمی صحبت کردیم. شخصاً خیلی خوشحالم چون هم من و هم ایشان می‌دانیم او به پرسپولیس آمده تا راهی که من آغاز کرده‌ام را ادامه مسیر دهد و پرسپولیس بتواند نتایجش را در بالاترین سطح حفظ کند. این میدان مبارزه برای ایشان است و می‌خواهد نتایج خوبی را رقم بزند. پیام من برای هواداران که فوق‌العاده هستند این است که از ایشان حداکثر حمایت را داشته باشند چرا که شایسته‌اش است.

وی در مورد اینکه در مورد دلیل جدایی خود با کالدرون صحبت کرد یا نه، گفت: نه، راجع به این موضوع صحبت نکردیم و نیازی به این کار نبود. ایشان هم همان مشکلاتی که من داشتم را دارد. باشگاه در وضعیت مالی مناسبی قرار ندارد که تعهداتش را نسبت به کالدرون عمل کند ولی من به این موضوع ورود نکردم چون ارتباطی به من پیدا نمی‌کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد پیگیری نتایج این تیم و صحبت از اهمیت دربی با کالدرون، گفت: طبیعتاً همه را پیگیری می‌کنم. همه نتایج تیم‌های ایرانی و لیگ‌های ایران را دنبال می‌کنم. باید بگویم کالدرون خودش آگاهی دارد که کسب نتیجه مناسب در دربی چقدر مهم است و اینکه در شهرآورد تهران هیچ قانونی از پیش وجود ندارد. ما مطمئنیم پرسپولیس تیم خوبی است و به عنوان شانس اول می‌تواند وارد مسابقات شود. وحید امیری و احمدزاده برگشتند. ماهینی و انصاری از مصدومیت رها شدند و شرایط خوبی حاکم است.

برانکو در مورد اینکه هواداران پرسپولیس منتظر جدایی او از الاهلی و بازگشتش به ایران هستند گفت: هواداران حرف ندارند. آنها فوق العاده‌اند و شگفت انگیزند ولی من حرفه‌ای هستم و برای موفقیت باشگاه خودم تلاش می‌کنم، در حال حاضر در جده و در باشگاه الاهلی هستم و هدفم این است که تجربه و معلوماتم را در اختیار این باشگاه قرار دهم. در مورد بازگشت به ایران هم باید بگویم ما مربیان فوتبال مسافر هستیم و خدا می‌داند ایستگاه بعدی کجاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز