خبرگزاری کار ایران

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با ایلنا:

تعطیلی‌های لیگ خیلی به ما صدمه میزند/ در بازی مقابل سایپا بی‌نظیر بودیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۷۹۱

علیرضا ابراهیمی گفت: باتوجه به اینکه ما تازه به لیگ‌برتر صعود کرده‌ایم و بازیکن ملی‌پوش هم نداریم تعطیلی‌های لیگ خیلی به ما صدمه می‌زند.

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دو بازی اخیر تیم گل گهر و شرایط این تیم اظهار داشت: خداراشکر تیم ما الان خیلی بهتر از قبل از شده است. بازی با نساجی به این دلیل که بازیکنان ما شرایط و تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتند نتوانستیم خیلی عملکرد خوبی داشته باشیم. دربازی مقابل سایپا بایک نمایش فوق العاده و درصد بالایی از مالکیت توپ و زمین از همه لحاظ بهتراز تیم حریف بودیم.

او ادامه داد: ما با آمار هفتصد پاس بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ پاس داده بودیم که این فوق العاده است. بعد از آخرین بازی مقابل سایپا دو سه روز تعطیلی داشتیم که در تهران اردو برگزار کردیم در دو نوبت صبح و ظهر تمرین کردیم. انشاالله از فردا هم تمرینات جدید را در سیرجان شروع میکنیم تا در بازی مقابل پارس بتوانیم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و پیروز میدان باشیم. 

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی‌های لیگ به تیم گل گهر صدمه میزند یا خیر گفت: برای تیم‌هایی شبیه ما که تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند و بازیکن ملی‌پوش ندارند تعطیلی‌های لیگ کار را خیلی سخت میکند. ما بدنسازی فصل قبل را انجام دادیم و به این دلیل که بازیکن ملی پوشی هم نداریم و از این امتیاز هم نمی‌توانیم استفاده کنیم این موضوع خیلی به تیم ما ضرر میزند. ما بعد از سه روز تعطیلی و یک هفته تمرینات پرفشاری که بعد از بازی با سایپا داشتیم اصلا نمیدانستیم که حالا باید بین بدنسازی و اردو و بازی‌های تدارکاتی کدام یک را در الویت قرار دهیم. تعطیلات لیگ برتر خیلی به ضرر ما است و تیم گل گهر را از شرایط بازی خارج کرده است.

وی در خصوص عملکرد خوبش دردو دیداراخیر تیم گل‌گهر توضیح داد: چندین سال پیش با تیم مس کرمان لیگ برتر بودم که با آن تیم به لیگ یک سقوط کردیم. به دلیل سربازی، دوری از لیگ برتر به مدت یک سال و حضور در تیم پارس جنوبی که به دلایل نامشخصی از آن جدا شدم با توجه به دینی که ازمردم سیرجان به گردنم بود همیشه یک حس انتقام جویانه در من وجود داشت و دوست داشتم بتوانم برای این تیم گلزنی کنم.  اگر تمامی بازیکنان نود هستند من باید به این دلیل که کاپیتان تیم شهر سیرجان هستم و مسئولیت بالایی دارم بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم تیم و هر سیرجان را همیشه سربلند کنم و باعثخوشحالی هواداران آن باشم. 

کاپیتان تیم گل‌گهر در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل پارس جنوبی و حضور ویلموتس به عنوان مهمان ویژه‌ی این دیدار عنوان کرد: حضور آقای ویلموتس در این دیدار برای بازیکنان تیم ما که تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند یک انگیزه بسیار بزرگی است. ما از همین حالا حاضر هستیم تا بتوانیم در این بازی و با توجه به در اختیار داشتن امتیاز میزبانی یک نمایش فوق العاده را از خودمان به ثبت برسانیم. جا دارد یک تشکر ویژه هم از آقای ویلموتس داشته باشم که برای تمامی تیم‌ها انقدر ارزش قائل است که بخواهد حتی برای بازی‌های شهرستان هم حضور پیدا کند که این موضوع نه تنها برای بازیکنان بلکه برای استان سیرجان هم یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.امیدوارم تمامی بازیکنان که از لیاقت حضور در تیم‌ملی برخوردار هستند جزو اسامی دعوت شدگان باشم و حس پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را تجربه کنند.

ابراهیمی در خصوص هواداران تیم گل‌گهر اظهار داشت: به عنوان کوچکترین عضو تیم دست تک تک آن‌ها میبوسم. ما فصل پیش تنها با حمایت و لطف پرشور هوادارنمان توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. بازی‌های اول اصلا تماشاگر نداشتیم و خیلی غریبانه بازی می‌کردیم امام روز آخر با حمایت آن‌ها ورزشگاه اصلا جا نداشت.دوست دارم در مواجه به نتایج بردعباخت و مساوی تیم صبور باشند تا گل‌گهر تازه صعود کرده به لیگ برتر بتواند به مرور خودش را پیدا کند و نتایج خوبی کسب کند. بدون شک نمی‌توان انتظاری که از تیم استقلال و پرسپولیس وجود دارد را کسی از تیم ما داشته باشد قول میدم تا بتوانیم نتایج بسیار خوبی را کشب کنیم و باعث خوشحالی هواداران پرشور شهر سیرجان باشیم.

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز