خبرگزاری کار ایران

تاج در «سلام صبح بخیر»:

برگزاری همزمان دربی و والیبال دشوار بود/ برخوردها گزینشی نیست و بیرانوند هم عذرخواهی کرد/ اجرای قانون 90 به 10 به نفع همه است

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۸۷

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط تلفنی با برنامه سلام صبح به خیر درباره نحوه بلیت فروشی دربی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تاج درباره اینکه چرا دربی یکشنبه برگزار می شود، گفت: این را باید حتما از سازمان لیگ بپرسید. آنچه که من می دانم این است که روز مسابقات والیبالی که برای مقدماتی المپیک در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی گذاشته شده، روز جمعه است. این مسابقه داخلی هم نیست. در شورای تامین که من حضور داشتم تاکید شد که این بازی در روزی غیر از روز دربی برگزار شود چون برای نیروی انتظامی سخت است که همزمان بازی دربی و والیبال را سامان بدهد.

وی یادآور شد: جمعه بهتر است مسابقه برگزار شود اما به هر حال ما یک ورزشگاه آزادی داریم و استقلال و پرسپولیس هر دو در این ورزشگاه بازی می کنند، سالن 12 هزار نفری هم در آزادی است و باید رویدادهای بین المللی هم سامان داده شود.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بعضی وقت‌ها بازی های بین المللی اتفاقاتی را رقم می زند مثل بازی مقدماتی ما در جام جهانی که شب عاشورا در ورزشگاه آزادی گذاشتند و ما راضی نبودیم این اتفاق بیفتد اما مجبور شدیم.

تاج در این باره که نمی شد مثل تاخیر لیگ برتر، دربی هم چند روز دیرتر برگزار شود، تصریح کرد: این را از مسئولان سازمان لیگ و کمیته مسابقات بپرسید. ما بازی های مقدماتی جام جهانی را داریم که روز عاشورا شروع می شود.

وی درباره شکایت تراکتورسازی از حرکتی که بیرانوند به تماشاگران تراکتور نشان داده، گفت: آقای بیرانوند مصاحبه ای کرد و باشگاه پرسپولیس هم اطلاعیه ای داد و اعلام کرد منظوری نبوده است و عذرخواهی کرده است. همین عذرخواهی بهتر از تنبیه کردن است. همین لیگ دو هفته برگزار شده و بیرانوند یک هفته محروم بوده است. بنابراین قاعدتا برخوردها گزینشی نیست و منطقی رفتار می شود. هرکسی در جامعه فوتبال این کار را انجام بدهد، اولا من خودم عذرخواهی می کنم و نباید این اتفاقات بیفتد. مردم علاقه ای به این حرفها ندارند و دلشان می خواهد از فوتبال لذت ببرند و نباید فوتبال را به جایی رساند. رقابت تیم ها هم فقط باید در زمین و در همان 90 دقیقه باشد.

تاج در پایان درباره اینکه آیا قانون 90 به 10 اجرا می شود یا خیر توضیح داد: باید ستادی برای این قانون ایجاد شود. این قانون به نفع همه است و کنترل ورزشگاه ساده تر می شود و این موضوع در بازی با تراکتورسازی اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز