خبرگزاری کار ایران

بازگشت چشمی به کار استقلال می‌آید

بیانی: دربی مساوی می‌شود چون کالدرون و استراماچونی نمی‌خواهند بازنده باشند

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۶۸

بیانی احتمال تساوی دربی را بیشتر دانست و معتقد است با توجه به اینکه دو مربی برای اولین بار دربی را تجربه می‌کنند، دوست ندارند تا در این بازی بازنده باشند

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی معتقد است مسئولان استقلال باید با خاطیانی که در تمرین درگیری به وجود آورده‌اند برخورد کنند تا دیگر شاهد چنین مسائلی در استقلال نباشیم. بیانی همچنین احتمال تساوی دربی را بیشتر دانست و معتقد است با توجه به اینکه دو مربی برای اولین بار دربی را تجربه می‌کنند، دوست ندارند تا در این بازی بازنده باشند. با کاپیتان سابق استقلال در خصوص مسائل روز این باشگاه به صحبت پرداختیم.

 استقلال نتوانسته در دو بازی اول نتیجه لازم را کسب کند. با این موضوع موافقید؟

به هر حال از استقلال به عنوان یک تیم بزرگ انتظار می‌رود که بتواند با بازیهایش پیروز شود و هوادارانش را خوشحال کند. استقلال در دو بازی اول آن تیم شاداب همیشگی نبوده و امیدوارم آنها بتوانند در ادامه بهتر شوند.

خیلی‌ها می‌گویند تغییرات زیاد بازیکن باعث چنین نتایجی شده است؟

بالاخره این مسئله در نتیجه‌گیری دخیل است. مربی باید زمان زیادی را ظرف هماهنگ کردن تیمش کند و همین باعث می‌شود که وقت زیادی از یک تیم گرفته شود. البته این بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند همگی تجربه خوبی دارند و این خودش یک حسن است.

 با توجه به اینکه تاریخ دربی نزدیک است، به موفقیت استقلال در این بازی خوشبین هستید؟

با توجه به اینکه هر دو مربی برای اولین بار این دربی را تجربه می‌کنند و هر دو هم می‌خواهند بازنده نباشند، من فکر می‌کنم دربی مساوی می‌شود زیرا نمی‌خواهند در اولین بازی که دربی را تجربه می‌کنند بازنده میدان لقب بگیرند و احتیاط را سرلوحه کارشان قرار می‌دهند.

چندی پیش هم یک درگیری در تمرین استقلال به وجود آمد؟

در رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم. بسیار تاسف‌برانگیز است که دو بازیکن جدید این کار را انجام می‌دهند. ما در گذشته همیشه حرمت بزرگترهای تیم را نگه می‌داشتیم و حتی قبل از بزرگترها به رختکن نمی‌رفتیم ولی دیگر اینگونه مسائل در فوتبال ایران رعایت نمی‌شود. امیدوارم مسئولین استقلال با این بازیکنان برخورد قاطع کنند و نگذارند این مسائل باب شود.

 این روزها شایعه بازگشت روزبه چشمی هم دوباره مطرح است.

روزبه بازیکن توانمندی است و به کار استقلال می‌آید. او تجربه خوبی دارد و می‌تواند در استقلال به اصطلاح بزرگتری کند. امیدوارم این انتقال نهایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز