خبرگزاری کار ایران

تیته: فقط مسی و رونالدو بهتر از نیمار توقف ناپذیر هستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۶۷

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از عملکرد نیمار که با بازگشت از مصدومیت آمار قابل توجهی رابه نمایش گذاشت تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، تیته سرمربی برزیل، نیمار را به عنوان یکی از سه بازیکن برتر جهان معرفی کرد و اعلام کرد که مهاجم پاری سن ژرمن آماده است تا پس از مدت‌ها مصدومیت انتظارها را برآورده کند.

نیمار از زمان آسیب دیدگی مچ پا در بازی دوستانه قبل از کوپا آمریکا مقابل قطر در اوایل ماه ژوئن، موفق نشد برای تیم باشگاهی یا تیم ملی خود به میدان برود. با این حال، این بازیکن 27 ساله برای بازی دوستانه روز جمعه با کلمبیا در میامی حضور داشت و بازی قابل توجهی به نمایش گذاشت.

تیته درباره نیمار گفت: او از مصدومیتی که همگان می‌دانند به خاطرش کوپا آمریکا را از دست داد، برگشته است. اگر او کاملا آماده نبود در ترکیب قرار نمی‌گرفت. من و کادر مربیگری به پیشرفت او بسیار توجه خواهیم کرد. نیمار آماده است، او قادر است آنچه را که تیم به آن نیاز دارد را انجام دهد. 

او ادامه داد: پنجاه درصد گل‌هایی که برزیل در زمین به ثمر رساند به دلیل گلزنی یا کمک او است. تیم به او احتیاج دارد و نیمار هم به برزیل نیاز دارد. از نظر کیفیت فنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را صدر قرار می‌دهم چون آنها از نسل دیگری هستند. بعد از آنها نیمار و ادن هازارد بازیکنان فوق العاده‌ای هستند. یکی از مزایای نیمار نسبت به هازارد این است که آنها به طور یکسان فکر می‌کنند اما او سریعتر اعدام می‌کند. او غیرقابل توقف است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز