خبرگزاری کار ایران

تابش: در دو بازی گذشته همه دیدند چه خریدهای خوبی در نقل و انتقالات داشتیم/ با آذری رفیقم ولی تیم‌شان را در هفته سوم شکست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۶۱

مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط این تیم در فصل جدید و تعطیلات لیگ برتر صحبت کرد.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سپاهان در مدت تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: تعطیلات زیاد هیچ موقع برای یک لیگ خوب نیست و بازی‌ها و تیم‌ها را از ریتم خودشان خارج می‌کند، خصوصاً تیم‌هایی مثل ما که برنامه ریزی خوبی در تمرینات پیش فصل داشتند و کارشان را زود شروع کردند و الان در فرم مناسبی هستند ولی این تعطیلات به خاطر بازی‌های فیفا دی انجام شد و چاره‌ای نیست و باید با آن کنار بیاییم.

وی در مورد دیدارهای تدارکاتی سپاهان گفت: به دلیل اینکه حدود 2 هفته بازی‌ها تعطیل است برای آماده نگه داشتن بازیکنان در فرم مطلوب خود و در شرایط بازی، یک دیدار تدارکاتی با تیم خوب شهر خودرو تدارک دیدیم و محک خوبی هم برای ما در این فرصت خواهد بود و بازی مفیدی است. بعد از این بعید می‌دانم تا شروع دوباره بازی‌ها بازی دیگری تدارک ببینیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد برگزاری دیدار امروز در فولادشهر هم عنوان کرد: یک سری کارهای اصلاحی و هوادهی لازم بود روی چمن ورزشگاه نقش جهان انجام شود و برای همین بهتر بود فعلاً در آن بازی برگزار نشود و از وقفه به وجود آمده استفاده کنیم تا چمن نقش جهان به شرایط ایده‌ال برسد.

تابش در مورد اینکه گفته می‌شد چمن نقش جهان نیاز به تعویض دارد هم گفت: اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و چمن به کار رفته در ورزشگاه نقش جهان چمن خوبی است و یک سری مشکلات به خاطر گرمای هوا در مردادماه ایجاد شده بود که تقریباً برطرف شده است و اندک مشکلات باقی مانده هم تا هفته چهارم درست می‌شود و مشکلی از این بابت نداریم.

وی در رابطه با تکمیل الزامات فدراسیون در ورزشگاه نقش جهان هم خاطرنشان کرد: ورزشگاه مشکلی ندارد و همه موارد لازم در آن وجود دارد و فقط شماره گذاری صندلی‌های طبقه دوم باعث شده بود در دیدار با ماشین‌سازی نتوانیم از آن استفاده کنیم ولی این مشکل هم برطرف شده و در بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم طبقه دوم هم به روی هواداران باز است.

مدیرعامل سپاهان در مورد انتصاب سعید آذری به مدیریت فولاد گفت: تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشد. آقای آذری رفیق خوب ماست و در این مدت که در ذوب آهن بود تعامل خوبی با هم داشتیم. ایشان از مدیران خوب ورزش کشور هستند و فولاد هم از باشگاه‌های خوب و حرفه‌ای کشور است. ما با آقای جواد محمدی هم تعامل خوبی خواهیم داشت و نشستی هم چند روز قبل در همین راستا برگزار کردیم.

تابش در مورد تقابل با فولاد در هفته سوم که اولین بازی فولاد با مدیریت آذری است هم عنوان کرد: همانطور که گفتم آقای آذری رفیق ماست ولی به هر جهت در زمین رقابت ما مقابل آنها پیروز می‌شویم و البته این پیروزی لطمه‌ای به رفاقت ما نخواهد زد.

وی در مورد عملکرد خوب خرید‌های سپاهان هم گفت: در فصل نقل و انتقالات خیلی‌ها به ما می‌گفتند چرا ستاره نمی‌خرید و این حرف از جانب کسانی زده می‌شد که فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کردند ولی افراد فوتبالی و خبره همه می‌گفتند خریدهای خوبی داشتیم و دو دیدار گذشته هم این را به خوبی نشان داد. دیدید که منصوری، ولسیانی، محبی، نورافکن و... چه عملکرد خوبی داشتند و به این جمع چند بازیکن دیگر از جمله محمدرضا حسینی هم در ادامه اضافه خواهد شد. ما در حال حاضر دو تیم کامل برای حضور در 3 جام در اختیار داریم. ما می‌توانستیم به دنبال خریدهای گران قیمت و اسم و رسم دار برویم و فقط هدفمان این باشد که خریدهایمان در چشم باشد ولی بر اساس نیازمان خرید کردیم و عملکرد خوبی هم داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز