خبرگزاری کار ایران

بند عجیب در قرارداد فوق ستاره آرژانتینی؛

مسی می‌تواند از بارسلونا جدا شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۳۱۹

ستاره آرژانتینی بارسلونا با توجه به بندی در قراردادش این امکان را دارد تا هر زمان دلش خواست با فسخ قراردادش از این باشگاه جدا شود.

به گزارش ایلنا، نشریه ال‌پائیس اسپانیا مدعی شده است که لیونل مسی در قراردادش با بارسلونا بندی دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت تمایل در پایان فصل جاری بارسلونا را ترک کند. مسی از سال 2005 تا کنون هشت بار قراردادش با بارسلونا را تمدید کرده که آخرین مورد آن سال 2017 بوده است.

طبق ادعای ال‌پائیس توافق میان باشگاه بارسلونا و مسی وجود دارد که به کاپیتان آرژانتینی این تیم اجازه می‌دهد در پایان هر فصل، در تاریخ 30 ژوئن هر سال تمایل خود برای ترک نوکمپ را به اطلاع مسئولان باشگاه برساند. این توافق بدان معناست که ماندن مسی در بارسلونا صرفاً به میزان وفاداری او به بارسلونا بستگی دارد و اگر او زمانی به این نتیجه برسد که باید از آبی‌و‌اناری‌ها جدا شود، آزاد خواهد بود که این کار را انجام دهد.

البته این بند به مسی اجازه می دهد تا قراردادش را فقط برای رفتن به تیمی خارج از اروپا فسخ کند و به عبارتی بند آزادسازی او برای انتقال به لیگ آرژانتین و تیم نیوولزاولدبویز است. تیم کودکی های مسی که او همواره از علاقه اش برای بازی در این تیم صحبت کرده است.

مسی البته چند ماه پیش احتمال رخ دادن چنین اتفاقی را بالا ندانست چرا که شرایط زندگی در آرژانتین به گونه ای نیست که او بتواند همسر و فرزندانش را نیز به آنجا ببرد. خانواده مسی در بارسلونا بسیار راحت هستند و مسی قصد ندارد در این مورد ریسک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز