خبرگزاری کار ایران

مهرداد بایرامی در گفتگو با ایلنا:

از همه لحاظ سرتر از تیم سایپا بودیم/گل گهر از تمامی امکانات مالی و ساختاری لازم برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۹۲

مهرداد بایرامی در خصوص بازی با سایپا و حضور ویلموتس به عنوان مهمان ویژه دیدار با پارس،مربیگری مجتبی جباری روی نیمکت گل‌گهر صحبت کرد.

مهرداد بایرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تیم گل‌گهر،سایپا و تساوی بدون گل این دیدار توضیح داد: در بازی اولمان و با وجود در اختیار داشتن امتیاز میزبانی اصلا نمایش قابل قبولی نداشتیم اما در بازی دوم مقابل تیمی قرار گرفتیم که توانسته بود در دیدار اولش ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد. مقابل سایپا نمایش فوق‌‌العاده‌ای داشتیم و از همه لحاظ نسبت به تیم حریف سرتر بودیم.همینکه موفق شدیم آمار ۷۰۰ پاس در مقابل ۳۰۰ پاس برابر تیم سایپا را از خودمان به ثبت برسانیم بسیار کم‌نظیر و عالی است.

بایرامی در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ‌ برتر توضیح داد: این توپ‌ها اصلا از انعطاف و کیفیت خوبی برخوردار نیست و شبیه به توپ‌های داخل سالن است.بنظرم اصلا استفاده از آن‌ها برای بازی‌های لیگ‌برتر آن هم در این سطح کار درستی نیست.

وی در خصوص حضور مجتبی جباری روی نیمکت مربیگری تیم گل‌گهر گفت: آقا جباری یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بودند و نیازی به تعریف من ندارند.بسیار خوشحال هستم که به جمع ما اضافه شدند. بدون شک میتوانیم چیزهای زیادی از ایشان یاد بگیریم. بودن آقا مجتبی در کنار ما شخصیت تیمی مارا بالاتر میبرد و باعث اعتماد بنفس تمامی بازیکنان میشود.امیدوارم که ایشان در تیم و سمت جدیدشان موفق باشند و بتوانند به ما کمک کنند.

مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان در خصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی گل‌گهر مقابل پارس جنوبی و حضور ویلموتس به عنوان مهمان ویژه این دیدار اظهار داشت: شنیدن این خبر من را خیلی خوشحال کرد ونشان داد که ایشان برای تمامی تیم‌های لیگ ارزش قائل است و فرقی بین بازیکنان نمی‌گذارد.آمدن آقای ویلموتس در تمامی بازی‌ها کیفیت لیگ برتر را بالا میبرد و باعث می‌شود اسامی دعوت‌شدگان به تیم‌ملی فقط از تیم‌های بزرگ نباشند و این شانس به طور یکسان به همه بازیکنان داده شود.امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوبم نظر ایشان را جلب کنم و جزو اسامی دعوت‌شدگان باشم.

بایرامی ادامه داد: با توجه به اینکه تجربه بازی در تیم‌های بزرگی مثل فولاد و تراکتور را در کارنامه دارم میدانم که تیم گل‌گهر از تمامی امکانات مالی و ساختاری به طور کامل برخوردار است، جزو کاملترین تیم‌های حال حاضر ایران محسوب می‌شود.باید از تمامی این امکانات و امتیاز میزبانی این دیدار نهایت استفاده را بکنیم تا هم پیروز بازی باشیم و هم تیممان را از نظر شخصیتی بالاتر ببریم.امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز