خبرگزاری کار ایران

محمدحسین مرادمند در گفتگو با ایلنا:

تلاش کردم به تیم ملی دعوت شوم ولی نشد/ این‌توپ‌ها مناسب زمین چمن لیگ ایران نیست

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۸۷

محمدحسین مرادمند درخصوص بازی مقابل شاهین، عملکرد خودش و کیفیت توپ‌های لیگ‌برتر صحبت کرد.

محمدحسین مرادمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تیم شهرخودرو مقابل شاهین و برتری دو بر یک تیمش در این دیدار اظهار داشت: با اینکه خیلی زود به گل رسیدیم و نمایش قابل‌قبولی داشتیم اما متاسفانه از روی بدشانسی یک گل خیلی اتفاقی خوردیم که خداراشکر با نظم تیمی خوب توانستیم خیلی زود آن را جبران کنیم و به بازی برگردیم. خوشحالم که توانستیم در نهایت پیروز بازی باشیم و سه امتیاز کامل این دیدار را به دست آوریم. 

مرادمند در خصوص داوری بازی گفت: جز یک یا دو صحنه که در این بازی اتفاق افتاد و در فوتبال کاملاً طبیعی است بنظرم قضاوت مسابقه مشکل خاصی نداشت و داور توانسته بود خیلی خوب این بازی را مدیریت کند. 

مدافع میانی تیم شهرخودرو خراسان در خصوص عملکرد خوبش در دو دیدار اخیر این تیم توضیح داد: از زمانی که پا به فوتبال گذاشتم همیشه در حال تلاش کردن بودم و دوست داشتم که سطح خودم را روز به روز بالاتر ببرم.در خصوص این دو بازی باید بگویم تمامی انگیزه‌ام برای تلاش بعد از کمک کردن به تیم شهرخودرو این بود که بتوانم به اردوی تیم‌ملی دعوت شوم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد ولی ناراحت نیستم و میدانم که باز هم زمان هست و میتوانم با عملکرد خوبم در اردوهای بعدی جزو اسامی دعوت‌شدگان باشم. 

وی در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ‌برتر عنوان کرد: وزن توپ‌های امسال با سال گذشته یکی است اما ضربه زدن با آن‌هابسیار دشوار است و به انرژی مضاعفی احتیاج دارد. من با هر ضربه سری که به توپ‌ها میزنم یک دقیقه سرگیجه شدید دارم. نکته مهم در مورد توپ‌های جدید این است که آن‌ها اصلا مناسب و قابل استفاده در زمین چمن ایران نیستند و بهتر است که از آن‌ها برای بازی‌ها و زمین چمن لیگ‌های خارجی استفاده شود. امیدوارم که هرچه زودتر مسئولین فکری به حال این مشکل بکنند.

مرادمند در مورد پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی تیم شهرخودرو در مصاف با ماشین‌سازی تبریز توضیح داد: طبیعتا بازی بسیار سختی داریم چون ماشین‌سازی خیلی تیم خوبی است و توانسته در دو بازی قبلی خودش نمایش بسیار خوبی داشته باشد.تمامی مسئولیت ما این است که به تمامی نکاتی که کادر فنی و سرمربی تیم به ما گوشزد میکنند به خوبی عمل کنیم تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم و پیروز بازی باشیم.

 

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز