خبرگزاری کار ایران

بررسی لیست فرهاد مجیدی

دعوت از بلبلیِ محروم و جای خالی اللهیار

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۱۹

پدیده فصل قبل لیگ برتر در این اردو فرهاد مجیدی را همراهی نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی امید تحت نظر فرهاد مجیدی در حال آماده‌سازی برای حضور در انتخابی المپیک است. طبق برنامه مجیدی، بازیکنان تیم ملی برای حضور در اردوی ازبکستان و برگزاری دو دیدار دوستانه باید آماده شوند. بر همین اساس فرهاد مجیدی 22 بازیکن را به اردو فراخواند که چند نکته از بازیکنان دعوت‌شده را بررسی می‌کنیم.

جای خالی اللهیار صیاد منش

پدیده فصل قبل لیگ برتر در این اردو فرهاد مجیدی را همراهی نمی‌کند. البته مجیدی او را به تیم ملی دعوت کرده، اما ازآنجایی‌که صیاد منش به اردوی ویلموتس هم دعوت‌شده، در تمرینات تیم ملی بزرگ‌سالان حضور دارد و به ازبکستان نمی‌رود.

چرا بلبلیِ محروم دعوت شد؟

محمد بلبلی بازیکن فصل قبل سپیدرود که ابتدا با فولاد و سپس با استقلال قرار داد بست، 6 ماه از فوتبال محروم شد. اما به دلیل اینکه اردوی ازبکستان صرفاً جهت آماده‌سازی و هماهنگی بازیکنان است به تیم ملی دعوت شد. ازآنجایی‌که مسابقات در اواخر دی‌ماه شروع می‌شود، احتمالاً خبری مبنی بر کاهش محرومیت بلبلی به گوش مجیدی رسیده که او را به تیم ملی دعوت کرده است. وگرنه لزومی ندارد بازیکنِ محروم، با سایر بازیکن‌ها هماهنگ شود!

ستاره‌های جامانده

چند نام دیگر هم بودند که معمولاً در تیم ملی امید حضور داشتند اما در این اردو نیستند. رضا شکاری مهاجم جنجالی تراکتور، شنیده‌شده به خاطر مشکلات خانوادگی به ازبکستان نخواهد رفت. محمد مسلمی‌پور با مصدومیت کشاله دست‌وپنجه نرم می‌کند. مشکل خروج از کشور وحید نامداری حل‌نشده است. محمدامین اسدی مهاجم پرسپولیس و علی شجاعی وینگر نساجی که فصل را هم با گل زده شروع کرد عجیب‌ترین خط‌خورده‌های مجیدی هستند که احتمالاً به دلایل فنی از این تیم کنار گذاشته شدند. حبیب فرعباسی هم احتمالاً چون در چند اردوی کرانچار به دلایل شخصی حضور نیافت، با قلم قرمز مجیدی مواجه شد.

آشنایی با دعوت‌شده‌ها

مهدی قائدی، محمد بلبلی و عارف غلامی که سه بازیکن مطرح استقلال هستند. امید نورافکن و محمد محبی دو ستاره سپاهان هم حضور دارند. رضا جبیره زننده یکی از دو گل این فصل نفت آبادان هم به اردو دعوت‌شده است. مهدی مهدی‌خانی بازیکن فصل قبل شهر خودرو که در این فصل به واراژدین کرواسی پیوسته دیگر بازیکن دعوت‌شده است. محمد آقاجان پور و سینا زامهران دو بازیکن فیکس یحیی گل‌‌محمدی، محمد خرم‌الحسینی هافبک ماشین‌سازی، محمد خدابنده لو بازیکن پیکان، معراج اسماعیلیِ ذوب‌آهن و امیرمهدی جانملکی، مهدی نوراللهی، طاها شریعتی، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین‌زاده 5 سایپایی دعوت‌شده به تیم ملی امید هستند. اتفاق عجیب لیست، دعوت از نیما میرززاد است که در دو فصل اخیر اصلاً درون دروازه نساجی قرار نگرفت.

همچنین امیر روستایی مهاجم پرسپولیس، محمدرضا آزادی و ابوالفضل رزاق پور بازیکنان تراکتور و یونس دلفی بازیکن لژیونر دیگر ستاره‌هایی هستند که به تیم فرهاد مجیدی اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز