خبرگزاری کار ایران

علیرغم بخشیدن ۸۰۰ میلیون تومان؛

پس از 14 ماه؛ ژنرال همچنان در انتظار استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۰۷

علیرغم اینکه سال گذشته امیرقلعه نویی نصف مطالباتش را به استقلال بخشید، هنوز مدیران باشگاه برای پرداخت بدهی این مربی اقدامی نکرده اند.

به گزارش ایلنا، هشتم مردادماه سال 1397 بود که خبری با این مضمون روی سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر شد:

«پس از مذاکرات انجام شده میان سرمربی اسبق استقلال و مدیران این باشگاه، امیر قلعه نوعی بخش قابل توجهی از مطالبات خود از باشگاه استقلال را بخشید و طرفین برای نحوه پرداخت این مطالبات به توافق رسیدند. باشگاه استقلال مراتب تقدیر و تشکر خود از امیر قلعه نوعی را به این وسیله اعلام می کند.»

 ( 5 شهریور 1398) در محل کنفرانس خبری روابط عمومی فدراسیون فوتبال، نشستی با حضور جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار شد و یکی از سوالات خبرنگاران در مورد شرایط باشگاه استقلال در آستانه بررسی وضعیت مالی اش، برای صدور مجوز حرفه ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود.

نورشرق رئیس کمیته وضعیت در پاسخ به این سوال، میزان مطالبه امیرقلعه نویی از باشگاه استقلال را در اختیار رسانه ها قرار داد که مبلغ آن 810 میلیون تومان است؛ یعنی سرمربی فعلی سپاهان با بخشش نصف مطالباتش در مردادماه سال 1397 به باشگاه استقلال کمک کرده تا حداقل بخش قابل توجهی از بدهی های باشگاه کم شود ولی در مقابل مدیران باشگاه پس از اقدام امیرقلعه نویی بار دیگر همه چیز را فراموش کرده اند.

نکته جالب توجه اینکه، زمانیکه کنفرانس خبری نورشرق برگزار شد، نزدیک به 14 ماه از توافق امیرقلعه نویی و باشگاه استقلال که خبرش روی سایت باشگاه نیز منتشر شد، گذشته است ولی هنوز باشگاه استقلال قدمی برای تسویه با مربی سابقش برنداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز