خبرگزاری کار ایران

از طریق وکلایم پیگیری می‌کنم

واکنش استراماچونی به حکم کمیته انضباطی

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۰۶۷

سرمربی استقلال تهران در گفت گو با یک رسانه ایتالیایی به حکم اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال تهران صبح دو روز پیش با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به توبیخ کتبی محکوم شد. این سرمربی در نشست خبری پس از دیدار مقابل ماشین سازی تبریز در هفته اول مسابقات لیگ برتر شرکت نکرد و بدون ارائه دلیل قانع کننده در نشست خبری پیش و پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم هم حضور نداشت.

استراماچونی شش روز پیش از رویارویی با شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه آزادی، پس از شکست مقابل ماشین سازی در نشست خبری به دلیل عدم حضور یک مترجم در جریان مسابقه با عصبانیت پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. این سرمربی که علاقه فراوانی به گفت و گو با رسانه‌های کشورش دارد برای واکنش به این حکم هم به سراغ یک رسانه ایتالیایی رفت.

سرمربی ایتالیایی در گفت و گو با رسانه ansalatina اظهار داشت که هنوز از طرف فدراسیون فوتبال ایران درباره تخلفات خود آگاه نیست، اما اعلام کرد که آماده است تا در واکنش به این ماجرا، اقدام قانونی کند.

استراماچونی به سایت ansalatina گفت: نه تنها حکم محرومیت به من ابلاغ نشده است همچنین از باز کردن پرونده انضباطی مطلع نشدم که عناصر حق دفاع را نقض می‌کند. من قبلاً به وکلاى خود دستور داده‌ام که تمام اقدامات مربوط به پرونده را انجام دهند و در صورت لزوم، تمام اقدامات را برای مراقبت از شخص و تصویر من چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی، به مرحله اجرا بگذارند. 

استقلال در هفته سوم مسابقات لیگ برتر میهمان تیم نفت مسجد سلیمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز