خبرگزاری کار ایران

دربی نظامیان برای فجر برد اما؛ ملوان متحول شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۲۸

در چهارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ آزادگان و در یکی از مهم ترین دیدارها، فجرسپاسی با حساب پرگل چهار بر صفر مهمان خود، ملوان انزلی را درهم کوبید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار بابامحمدی و غریبی در نیمه نخست و امیری و کریم زاده در نیمه دوم برای فجر گلزنی کردند تا شاگردان مهابادی ضمن رسیدن به یک پیروزی دلچسب خانگی که بهترین پیروزی کسب شده توسط یک تیم در لیگ یک تا بدین جای فصل بوده، 9 امتیازی شده و به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند.

ملوان انزلی نیز که این روزها به شدت اسیر بحران و حواشی متعدد می باشد، در این دیدار هم نمایشی ناامیدکننده داشت و با شکستی سنگین، آب سردی  بر پیکره هواداران مغموم اش ریخت.

ملوان با این شکست سنگین به جمع چهار تیم انتهای جدول سقوط کرد تا تیره روزی های قوی سپید انزلی در سایه مدیریت ضعیف و کادر بی تجربه، همچنان ادامه داشته باشد.

البته این شکست برای آنها یک موهبت بزرگ هم داشت و آن هم تغییرات در راس بدنه مدیریتی باشگاه بود؛ میرابی در نهایت از این باشگاه کنار رفت تا مسوولان انزلی مالکیت باشگاه را به طور موقت به دو اسطوره این شهر یعنی مازیار زارع و پژمان نوری بدهند و محمد احمدزاده نیز به عنوان سرمربی جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز