خبرگزاری کار ایران

بازهم گرت بیل ناجی زیدان شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۸۷۲

وینگر ولزی رئال مادرید بازهم در ترکیب تیمش درخشید تا نشان دهد تصمیم زیدان برای کنار گذاشتنش درست نبوده است.

به گزارش ایلنا، گرت بیل با دو گلی که زد رئال مادرید را از شکست در زمین ویارئال نجات داد و تیم زین‌الدین زیدان به تساوی 2 بر 2 دست یافت. بال ولزی، سفیدها را آزاد کرد و جالب است اگر فکر کنیم که بیش از یک ماه قبل زین‌الدین زیدان با کلماتی نه چندان مؤدبانه می‌خواست هر چه زودتر از دست بیل خلاص شود. بیل به خاطر دریافت دو کارت زرد در اواخر بازی اخراج شد چون داور راه دیگری برای بیرون کردن او پیدا نکرد اما در حال حاضر او بهترین بازیکن رئال مادرید است حداقل تا وقتی که خرید گرانقیمت تیم، ادن آزار به دلیل مصدومیت نمی‌تواند رئال را همراهی کند.

مبارزه هیجان‌انگیزی در استادیو دلا سرامیکا بود اما با وجود جذابیت و وجه سرگرم‌کنندگی مسابقه، هواداران مادرید نگران آینده تیمشان هستند. زیدان بعد از بازگشت به نیمکت رئال تنها شش تا از 14 مسابقه را برده و کاملاً به نظر می‌رسد که مربی هیچ برنامه خاصی برای اجرا در تیم ندارد.

مادرید ترکیب جدیدی را مقابل ویارئال تجربه کرد و زیدان برای نخستین بار دو خرید جدیدش، فرلان مندی و لوکا یوویچ را در ترکیب اصلی قرار داد. علاوه بر بیل، این دو تنها نقطه‌های درخشان این بازی آشفته بودند. بعد از گل خرارد مورنو، پاس پشت پای یوویچ به دنی کارواخال به نخستین گل تساوی رئال منجر شد بعد از آنکه این مدافع راست به بیل پاس داد. بیل نخستین گل خود برای مادرید را در سال 2013 در همین استادیوم که آن موقع نامش، ال مادریگال بود، به ثمر رساند. او قرار بود این تابستان از رئال برود اما از بخت بلند رئال هنوز در این تیم است. او در برد روز اول مقابل سلتاویگو هم نقش مهمی داشت و اگر نبود شاید رئال شکست می‌خورد.

در جولای، زیدان گفت برای همه بهتر است اگر بیل هر چه زودتر برود اما با گل او به ویارئال شاید زیدان مجبور به عذرخواهی شود. میزبان دوباره به وسیله موی گومس به گل رسید اما یک بار دیگر بیل و این بار با درخشش فردی بازی را به تساوی کشاند. او حالا برای رئال مادرید 104 گل زده یعنی به اندازه اسطوره برزیلی، رونالدو و این یعنی در طول شش سال اخیر بازیکن مهم و تأثیرگذاری برای رئال بوده.

بیل تا یکقدمی سوپرلیگ چین هم رفت اما به دلیل مخالفت رئال، این انتقال صورت نگرفت و حالا به نظر می‌رسد بیل می‌تواند به حضور زیدان روی نیمکت رئال دوام ببخشد. اگر اتفاق شوکه‌کننده‌ای در آخرین روز نقل و انتقالات رخ ندهد، بیل در مادرید می‌ماند و او بخش مهمی از پروژه امسال تیم خواهد بود. در عین حال زیدان به بهبود بازی و نتایج تیم نیاز دارد. رئال فصل را بد شروع کرده و با تساوی مقابل وایادولید و ویارئال تنها بعد از شروع سه هفته، چهار امتیاز از اتلتیکومادرید عقب است. زیدان می‌خواست بعد از بازی یک امتیاز را مثبت تلقی کند اما لحنش او را لو داد. تنها بیل است که به او لبخند می‌دهد و با توجه به حرف‌هایش در این تابستان موفقیتش با درخشش بیل، تلخ و شیرین است. پایان کار بیل در این بازی هم تلخ و شیرین بود چون به خاطر دو خطا اخراج شد هر چند گل‌هایش جایگاهش را در این تیم نشان می‌دهد که گویا فعلاً مطمئن‌تر از جایگاه زیدان است.

 

منبع: سایت گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز