خبرگزاری کار ایران

حاضر نیست به رسانه‌های ایران ماجرا را توضیح دهد

از باشگاه اصرار از استراماچونی انکار

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۶۱۶

سرمربی استقلال هیچ اعتقادی به مصاحبه با رسانه‌ها در مقطع فعلی ندارد.

به گزارش ایلنا،سرمربی استقلال بابت انتشار مصاحبه‌هایش در رسانه کشورش و انتقال اخبار او از ایتالیا به ایران بارها به باشگاه اعلام کرده در درج خبرهای مربوطه در رسانه‌های ایتالیا نقشی ندارد و هرگونه مصاحبه یا انتقال خبری به آن‌ها را در جلسه با مدیران باشگاه رد کرده است.

استراماچونی با رد این مسئله معتقد است همه آن‌ها نقل‌قول‌هایی بوده که از طرف او شده و در هیچ‌کدام از آن‌ها نقش مستقیم نداشته است. طبق اظهارات یک منبع نزدیک به باشگاه از ابتدای حضور این مربی در ایران و شروع تمرینات بابت اتفاقات اخیر و حواشی به وجود آمده بابت رفتن و ماندن و مباحث دیگر از او خواسته‌اند که با رسانه‌های ایران گفت‌وگو کند اما این مسئله با انکار استراماچونی مواجه شده است.

گویا سرمربی استقلال هیچ اعتقادی به مصاحبه با رسانه‌ها در مقطع فعلی ندارد و به‌جز رسانه‌های کشورش با رسانه‌های داخلی هم هیچ صحبتی نخواهد کرد. شاید اگر این اتفاق از سوی استراماچونی می‌افتاد و او با رسانه‌های ایران بیشتر و راحت‌تر صحبت می‌کرد این‌گونه حواشی پیرامون استقلال را نمی‌گرفت. نکته‌ای که باشگاه هم به آن اعتقاد دارد اما گویا سرمربی‌شان زیر بار این درخواست نمی‌رود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز