خبرگزاری کار ایران

حاصل جدایی استوکس و اروین از تراکتور: ناکامی مطلق

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۵۶۱

دو ماشین گلزنی فصل گذشته تراکتور در فصل جدید تا کنون چیزی جز ناکامی در عملکردشان چیزی دیده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، لی اروین و آنتونی استوکس، فصل قبل و با پیشنهاد نجومی تراکتورسازی به تبریز رفتند و پیراهن تراکتورسازی را پوشیدند. استوکس از همان ابتدا به یک مهاجم گلزن تبدیل شد و خیلی زود به محبوبیت خاصی میان هواداران رسید. این مهاجم ایرلندی که حواشی فراوانی نیز بابت جدایی احتمالی‌اش در میانه‌های فصل به گوش می‌رسید، موفق شد 11 گل برای تراکتورسازی به ثمر برساند و بهترین گلزن این تیم لقب بگیرد. استوکس اما در پایان فصل تصمیم به جدایی از تراکتورسازی گرفت، هر چند قراردادی به مدت 3 فصل داشت اما مدیران باشگاه تبریزی نیز مانع حضور او در تیمی جدید نشدند.

استوکس اما در فصل نقل و انتقالات تابستانی به ترکیه رفت تا برای آدانا دمیراسپور در لیگ یک این کشور بازی کند. باشگاهی متوسط که استوکس را برای حل مشکل گلزنی جذب کرد. آنتونی استوکس 31 ساله اما حالا که سه هفته از لیگ یک ترکیه گذشته، هنوز در لیست و ترکیب آدانا دمیراسپور قرار نگرفته و مشخص نیست چه زمانی به جمع بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد. آدانا دمیراسپور در هفته نخست 2 بر صفر بالیکسیر اسپور را برد و هفته دوم نیز مقابل بلو اسپور به تساوی صفر - صفر رسید و هفته سوم نیز همین نتیجه را مقابل کچیورن‌گوکو به‌دست آورد. استوکس اما در هیچ‌یک از این سه بازی در لیست 18 نفره آدانا دمیراسپور قرار نگرفت و روی سکو نشست. آدانا دمیراسپور نیز با کسب 5 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

لی اروین دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازی بود که البته مثل استوکس تا پایان فصل در این تیم نماند. مهاجم اسکاتلندی و سابق تراکتورسازی که در دوران کوتاه حضورش در این تیم، 4 گل هم زد اما خیلی زود به دلایل شخصی تصمیم گرفت به اسکاتلند برگردد. اروین در نقل و انتقالات تابستانی به اسکاتلند برگشت تا برای باشگاه راس‌کانتی بازی کند. باشگاهی نه چندان مشهور که مهاجم سابق تراکتورسازی را جذب کرد.

اروین در چهار هفته نخست لیگ اسکاتلند فرصت بازی به‌دست نیاورده و حتی در لیست 18 نفره راس‌کانتی نیز قرار نگرفته. راس‌کانتی هفته نخست 3 بر صفر همیلتون را شکست داد، هفته دوم برابر هارتس به تساوی صفر - صفر رسید و هفته سوم مقابل لیوینگستون با نتیجه 4 بر یک مغلوب و هفته چهارم نیز شکست سنگینی را برابر آبردین و با نتیجه 3 بر صفر متحمل شد. لی اروین اما در لیگ‌کاپ برای راس‌کانتی بازی کرده و مقابل پاتریک تیستل به میدان رفته. البته از دقیقه 75 و به عنوان جانشین استیوارت.

نکته مشترک درباره مهاجمان خارجی و سابق تراکتورسازی، ناکامی آنها در تیم‌های جدیدشان است. بازیکنانی که برای بازی در لیگ ایران کلی کلاس گذاشتند اما حالا در لیگ یک ترکیه و لیگ اسکاتلند خبری از حضورشان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز