خبرگزاری کار ایران

مصاف با اندونزی و هوادارانش آزمون مفیدی برای تیم ماست

پورموسوی: اردوی جوانان با امکانات و شرایط مطلوبی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۶۶

سرمربی تیم فوتبال جوانان ضمن اظهار رضایت از شرایط اردوی این تیم گفت:خوشبختانه با وضعیت بسیار مناسبی اردوی شهریورماه را دنبال می کنیم و برای انجام یک مسابقه مفید برابر اندونزی آماده می شویم.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب گفت:ما تقریبا به ترکیب ایده آلی که مورد نظرمان است دست یافته ایم و با تیم اصلی خودمان راهی جاکارتا خواهیم شد. در خصوص تیم اندونزی باید بگویم آنطور که شنیده ام در رده جوانان هم تماشاگرانی دارد و حتی گفته می شود با حداقل 10 هزار هوادار برابر ما قرار می گیرد همچنین شنیده ام که تیم قدرتمند و با کیفیتی است. در اینصورت تقابل با تیمی که مقابل هوادارانش در خانه بازی می کند برای بچه های ما می تواند یک تجربه بسیار مفید و ارزشمند باشد. البته فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و بسیاری از تیم های این منطقه عملکرد درخشانی در رده های مختلف از خودشان نشان می دهند.

پورموسوی در خصوص امکانات اردوی تیم جوانان در تهران نیز گفت:شرایط ما واقعا مطلوب است از هر نظر، هم وضعیت اقامتی هم استفاده از مجموعه پک و حتی زمین چمن مرکز ، همه اینها بخش هایی است که به ما کمک می کند تا اردوی خوب و مثبتی را برگزار کنیم. روز سه شنبه هم یک بازی دوستانه برابر تیم جوانان پیکان انجام می دهیم که قطعا بسیار مفید خواهد بود و بعد از آن چهارشنبه شب ر اهی اندونزی می شویم. هدف بعدی ما هماهنگی بیشتر تیم و بالا بردن سطح خودباوری و اعتماد بنفس است که در همین بازی ها اتفاق میافتد. همچنین امیدواریم فرصت های دیگری برای تقابل با چند تیم عربی هم داشته باشیم تا برای دیدار با امارات در مرحله مقدماتی آماده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز