خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی: چمن محل تمرین نامناسب است / فرهاد مجیدی رابطه خوبی با بازیکنان دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۷۸۰

دروازه بان تیم امید گفت: خوشبختانه همه بچه‌های تیم با آقای مجیدی ارتباط خوبی دارند و او هم رابطه خوبی با جوان‌ها دارد.

به گزارش ایلنا، معراج اسماعیلی، نماینده تیم ذوب آهن در اردوی تیم امید درباره وضعیت ملی پوشان پیش از سفر به ازبکستان گفت: شرایط اردو روز به روز بهتر می‌شود و امکانات هم از قبل بیشتر شده است. ما دو بازی تدارکاتی داریم و پنجشنبه به ازبکستان می‌رویم تا آنجا بازی کنیم، هر چند که هر چقدر بازی‌های بیشتری برگزار کنیم این مسئله به سود ما خواهد بود. 

او در خصوص امکانات تیم امید ادامه داد: چمن کمپ همین است و شش تیم ملی از آن استفاده می‌کنند. هر چند که دو تیم هم اینجا هستند. چمن نامناسب است اما نه به قدری که نتوانیم روی آن تمرین کنیم.  

دروازه‌بان تیم امید ایران در خصوص اینکه این تیم می‌تواند به المپیک صعود کند، اظهار داشت: مسئولان به هر شکلی تلاش می‌کنند و آقای استیلی و کادرفنی در تلاش هستند تا امکانات خوبی داشته باشیم و اگر بخواهیم به المپیک برویم، می‌رویم. 

وی در مورد ارتباط فرهاد مجیدی با بازیکنان گفت: خوشبختانه همه بچه‌های تیم با آقای مجیدی ارتباط خوبی دارند و او هم رابطه خوبی با جوان‌ها دارد. 

دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن درباره توپ‌هایی در تمرینات تیم امید استفاده می‌شود، با توپ‌هایی که در لیگ برتر مورد استفاده قرار می‌گیرد چه تفاوتی وجود دارد، گفت: توپ‌های سال قبل لیگ برتر بهتر بود، اما این توپ‌هایی که امسال در لیگ برتر استفاده می‌شود خوب نیست. اما توپ‌هایی که ما با آنها تمرین می‌کنیم خوب است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز