خبرگزاری کار ایران

بادران - علم و ادب؛ تقابل ناکامان هفته قبل

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۷۴۱

در چهارمین هفته رقابت های لیگ آزادگان، عصر امروز بادران تهران میزبان علم و ادب تبریز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بادران، تیم پرآوازه و مدعی لیگ آزادگان در چند فصل اخیر، در این فصل نیز با فرهاد کاظمی در قامت یک مدعی ظاهر شده و پس از سه بازی با کسب هفت امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفته، آن هم در شرایطی که با تیم های اول و دوم جدول هم امتیاز بوده و تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به آن ها در جایگاه سوم قرار گرفته است.

شاگردان کاظمی هفته قبل برابر رایکا برای نخستین بار در فصل جاری متوقف شدند و در هفته های چهارم برابر علم و ادب تازه وارد و بحران زده که بدترین عملکرد دفاعی لیگ را هم تا به این جا با 8 گل خورده به جا گذاشته، فرصت خوبی برای کسب پیروزی پرگل و صعود قاطعانه به رده نخست و تثبیت و استحکام صدرنشینی خود دارند.

علم و ادب تبریز، تیمی که تا بدین جای فصل ضعیف ترین تیم لیگ یک بوده، در یکی از سخت ترین بازی های فصل خود عصر امروز مهمان بادران خواهد بود. علم و ادب هر سه بازی قبل را با شکست و بدون کسب امتیاز پشت سر گذاشته و در قعر جدول قرار دارد.

شاگردان یونس باهنر امیدوارند در دیدار برابر بادران بتوانند اولین امتیاز خود را در لیگ یک دشت کنند، امری که البته با توجه به قدرت بادران، میزبانی این تیم و انگیزه فراوان برای برد پرگل و صدرنشینی، بسیار دشوار می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز