خبرگزاری کار ایران

خوشه طلایی - آلومینیوم؛ نبرد صدرنشینان در دربی اراک

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۷۳۶

در هفته چهارم رقابت های لیگ آزادگان و در مهم ترین دیدار، دو تیم صدرنشین خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خوشه طلایی که به عنوان یک تیم جدید و تازه صعود کرده در فصل جاری مسابقات لیگ یک حاضر شده، با عملکرد فوق العاده خود در سه هفته ابتدایی لیگ یک، نه تنها موجب شگفتی شد، بلکه حداقل تا این مقطع از فصل خود را در قامت یک تیم مدعی مطرح نمود.

خوشه طلایی ساوه در سه بازی گذشته به دو پیروزی و یک تساوی رسیده و با کسب 7 امتیاز در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گرفته است. ساوه ای ها هفته ی قبل موفق شدند با حساب پرگل سه بر صفر علم و ادب را در تبریز شکست دهند و اکنون در هفته چهارم در نبرد صدرنشینان با تیم دوم جدول، آلومینیوم اراک مصاف خواهند داد، مصافی که پیروزی در آن، فاصله را با آلومینیوم افزایش داده و موجب تثبیت صدرنشینی ساوه ای ها خواهد شد.

آلومینیوم اراک هم که سال هاست سودای صعود به لیگ برتر را در سر دارد، در سه هفته ابتدایی عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و با دو پیروزی، یک تساوی و هفت امتیاز در کنار خوشه طلایی در صدر جدول جای دارد، هرچند به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ساوه ای، در جایگاه دوم قرار گرفته است.

ایرالکو هفته قبل موفق شده بود نود ارومیه، دیگر تیم بالانشین جدول را با یک گل در اراک شکست دهد و اکنون در حالی برای دومین بازی متوالی برابر یک تیم صدرنشین حاضر می شود که با پیروزی در این دیدار حساس می تواند صدر را از خوشه طلایی ساوه بگیرد.

جدال 6 امتیازی این دو تیم صدرنشین، عصر امروز به میزبانی خوشه طلایی برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز