خبرگزاری کار ایران

مهدی امینی در گفت و گو با ایلنا:

برای شیخ ویسی ناراحت شدم / به دلیل شرایط سنی نمی‌توانم در تیم امید باشم

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۹۸

سنگربان تیم پیکان تهران گفت: امیدواریم که در بازی آینده به برتری برسیم تا با بردی دلچسب دو شکست در ابتدای لیگ را فراموش کنیم.

مهدی امینی در گفت و گو با ایلنا درباره عدم دعوت از وی به اردوی جدید تیم امید ایران اظهار داشت: متاسفانه دیگر شرایط سنی من به شکلی نیست که بتوانم تیم امید را همراهی کنم اما عده‌ای که از این مساله آگاه نیستند عدم دعوت من را به اتفاقات بازی‌های آسیایی ربط می‌دهند. من متولد 75 هستم و از نظر قانونی نمی‌توانم در تیم حضور داشته باشم.

سنگربان تیم پیکان درخصوص شکست مقابل نساجی مازندران گفت: بازی کردن در مازندران و حضور در جو سنگین تماشاگران قائمشهری خیلی کار سختی بود. به نظرم به هیچ وجه مقابل نساجی حق ما باخت نبود و ما خیلی هم خوب بازی کردیم. می‌شد با دو موقعیت گلی که در دقایق آخر بازی داشتیم برنده بازی هم شویم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و امیدواریم که در بازی آینده به برتری برسیم تا با بردی دلچسب دو شکست در ابتدای لیگ را فراموش کنیم.

امینی درباره تعویض وحید شیخ ویسی در اواسط این مسابقه و اضافه شدن خودش به ترکیب گفت: آقا وحید دروازه‌بان بزرگ و با تجربه‌ای هستند و به شخصه از حضور کنار ایشان لذت می‌برم. تمام گلرها دوست دارند که بازی کنند و این را هیچ کس کتمان نمی‌کند اما به هیچ وجه دوست نداشتم چنین اتفاقی بیفتد تا در ترکیب باشم. 

او ادامه داد: من و آقا وحید قبل از اینکه رقیب باشیم رفیق یکدیگر هستیم و واقعا برای این اتفاق ناراخت شدم. بعد از بازی با هم حرف زدیم و حالش هم بهتر شد ولی امیدوارم که این اتفاق برای هیچ گلری نیفتد. فوتبال بازی اتفاقات است و یک روز شانس با شما یار است و یک روز هم بدشانس هستید. حتی دروازه‌بان‌های بزرگ هم مرتکب اشتباه می‌شوند و این طبیعی است.

امینی در پاسخ به اینکه با عدم حضور در ترکیب تیم امید چه هدفی را دنبال می‌کند گفت: چند هفته پیش به تمرین تیم ملی برزگسالان دعوت شده بودم و شکرخدا همین برای من انگیزه و انرژی بزرگی بود. قطعا الان هم این هدف را دارم که اردوی تیم ملی دعوت شوم. امیدوارم که بتوانم در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشم تا دوباره نظر کادرفنی تیم ملی جلب کنم و افتخار برتن کردن پیراهن تیم ملی را داشته باشم.

بازیکن تیم پیکان درباره اینکه شروع پیکان در لیگ برتر امیدوار کننده نبوده گفت: آقای فرکی به این نکته اشاره کردند که ما در نقل و انتقالات نزدیک به 17 نفر خروجی داشتیم و این عدد کمی برای یک تیم نبوده؛ به نظرم اگر الان تیمی مانند شهرخودرو خوب نتیجه می‌گیرد به این بستگی دارد که ساختار تیمی خود را خوب حفظ کرده است. همین جابجایی‌ها در تیم ما به نظرم عدم هماهنگی را شکل داده و الان هم تنها دو هفته از مسابقات گذشته و مورد نگران کننده‌ای وجود ندارد. با یاری خدا از هفته سوم بتوانیم به برتری برسیم این دو باخت را فراموش می‌کنیم. جا دارد از آقای فرکی و آقای میرزاپور تشکر کنم که برای بازیکنان پیکان زحمت می‌کشند و از کار کردن کنار آنها لذت می‌برم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز