خبرگزاری کار ایران

صادقیان در گفت و گو با ایلنا:

باید ورزشگاه‌مان را بزرگ‌تر کنیم / حضور چشمی در تراکتور نه نهایی شده نه منتفی

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۸۱

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص اخرین شرایط حضور روزبه چشمی در این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،تراکتورسازی توانست در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر یک برد با ارزش را مقابل پرسپولیس قهرمان سه دوره لیگ برتر به دست آورد غلامرضا صادقیان مدیرعامل تراکتورسازی از بازیکنان بابت این برد تشکر کرده و اعلام کرد به زودی به آنها پاداش خوبی بابت این برد پرداخت خواهد شد با مدیرعامل پرشورها در خصوص آخرین وضعیت روزبه چشمی نیز به صحبت پرداختیم.

در خصوص برد مقابل پرسپولیس صحبت کنید؟

در این باره باید کارشناسان نظر خود را بدهند شما به عنوان رسانه باید بگویید این بازی چطور بود اما باید بگویم استرس بسیار بالایی در این بازی حکمفرما بود و خدا را شکر که توانستیم یک برد باارزش را کسب کنیم بچه‌ها واقعا جانانه در این بازی ظاهر شدند و توانستند یک برد با ارزش را کسب کنند امیدوارم که بتوانیم این روند را در بازی‌های بعدی نیز ادامه دهیم.

نظرتان در خصوص تیم پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس به عنوان تیمی که سه فصل عنوان قهرمانی لیگ ایران را کسب کرده مقابل ما به میدان رفت آنها از نظر فنی تیم بسیار خوبی بودند اما بازیکنان ما توانستند در یک بازی بزرگ سه امتیاز باارزش را کسب کنند.

در این بازی هواداران شما استقبال خوبی از باز ی داشتند و خیلی از آنها هم نتوانستند وارد ورزشگاه شوند؟

فکر می‌کنم باید ورزشگاه‌مان را بزرگ‌تر کنیم تا پذیرای همه هواداران تراکتورسازی باشیم اولین باری بود که به صورت الکترونیکی بلیت فروشی انجام شد و ما توانستیم رکورد بزنیم حدود 50 هزار بلیت فروخته شد در حالی که پیش از این در ورزشگاه آزادی 26 هزار بلیت فروخته شده بود.

قرار است بازیکنان بابت این دو برد پاداش بگیرند؟

به خاطر این بازی پاداش نمی‌دهیم بلکه طبق صحبت‌هایی که با دنیزلی انجام داده‌ایم قرار است طبق توافقی که با ایشان خواهیم داشت بابت هر برد خانگی و خارج از خانه بازیکنان امتیاز بگیرند و طبق آن به آنها پاداش تعلق گیرد.

توانستید رزاق‌پور را هم جذب کنید؟

ایشان در لیست آقای دنیزلی قرار داشت و طبق توافقاتی که با این بازیکن داشتیم توانستیم وی را به خدمت بگیریم رزاق‌پور جوان است و به کار تیم ما می‌آید.

بالاخره تکلیف روزبه چشمی به کجا رسید؟

در خصوص این بازیکن باید بگویم حضور او در تراکتور نه منتفی شده و نه نهایی یک سری کلیات وجود دارد که باید آن را نهایی کنیم در واقع خود من هم هنوز نمی‌دانم این قرارداد کی نهایی خواهد شد. اگر بتوانیم این بازیکن را به خدمت بگیریم پرونده ما در نقل و انتقالات بسته خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز