خبرگزاری کار ایران

یونس شاکری در گفتگو با ایلنا:

نگاه همه به شهرخودرو تغییر کرده است / ما دیگر با تیم‌های بزرگ و درجه یک ایران فرقی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۱۲

یونس شاکری گفت: شهرخودرو دیگر مثل تیم‌های بزرگ و درجه یک ایران استقلال، پرسپولیس ... است.

یونس شاکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری دو بر یک تیم شهرخودرو مقابل  شاهین بوشهر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما پس از آنکه خیلی زود به گل رسیدیم عقب نشینی کردیم و همین موضوع باعث شد تا گل مساوی را از تیم شاهین که ده نفره شده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت بخوریم. خداراشکر می‌کنم که توانستیم در نهایت به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم. 

شاکری در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ‌برتر عنوان کرد: این توپ‌ها علاوه بر اینکه خیلی دیر به باشگاه‌ها تحویل داده شد به شدت سُر و بی‌کیفیت است. متاسفانه شبیه توپ‌های تنبل داخل سالن است و اصلا شرایط لازم برای استفاده در بازی‌های لیگ برتر را ندارد.

مهاجم تیم شهرخودرو در واکنش به عملکرد خوبش مقابل شاهین بوشهر توضیح داد: خدا را شکر میکنم که تا حدودی توانستم با عملکرد خوبم هم برای تیم مثمر ثمر باشم و هم پاسخ اعتماد و لطف آقای گل‌محمدی را بدهم. سال گذشته بازی کمتری به من رسید ولی امسال دوست دارم بتوانم همین روند را ادامه دهم تا در ترکیب اصلی تیم همچنان حضور داشته باشم و نحوه‌ی عملکردم را طبق دستوراتی که توسط سرمربی به من داده می‌شود عملی کنم. 

وی درخصوص به پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی تیم شهرخودرو با ماشین‌سازی تبریز گفت: نگاه همه به شهرخودرو تغییر کرده است دیگر به ما به چشم یک تیم درجه دو و ساده نگاه نمی‌کنند. کیفیت تیم ما از بقیه‌ تیم‌ها بالاتر رفته است. ما دیگر مثل تیم‌های درجه یک و بزرگ ایران(استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور) هستیم. تیم ما هر هفته یک برنامه و تاکتیک جدید خاصی دارد و مثل یک روند تکراری بازی‌ها را انجام نمی‌دهد. شیوه‌ خاص و جدیدی از بازی کردن را آقای گل‌محمدی به ما در تمرین یاد می‌دهد و اگر دقت کرده باشید در هر بازی نحوه گلزنی و عملکرد ما با سری قبل تفاوت دارد.

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز