خبرگزاری کار ایران

تاج از برگزاری جلسه شیخ سلمان و فدراسیون عربستان خبر داد

"تعامل و تفاهم" پایان بخش مناقشه ایران – عربستان

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۵۵۱

ریاست فدراسیون فوتبال ایران مدعی شد به زودی شیخ سلمان جلسه مهمی حول پایان مناقشه ایران و عربستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در ابتدای صحبت‌هایش با ابراز رضایت از امکاناتی که اکنون در اختیار تیم ملی قرار دارد گفت: این زمین یک اتفاق خوب برای فوتبال ماست و باید از آن به بهترین شکل استفاده کنیم. مربیان آمده بودند و خیلی از آنها ندیده بودند و مربیان خارجی از این کمپ لذت بردند. اینکه من چقدر از آن را درست کردم یا دیگری را بریزید دور! ولی اینکه آن چقدر برای فوتبال ایران و جمهوری اسلامی می ماند. بعضی از مربیان خارجی هم می‌گویند ما چنین امکاناتی را حتی در کشور خودمان هم نداریم. 

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره دریافتی مارک ویلموتس نیز گفت: آقای ویلموتس قسط اول قراردادش را نگرفته و فکر کنم سررسید قسط دومش نیز کمتر از دو ماه دیگر باشد که بشود دو قسط مطالبات ایشان از ما! خود او البته می‌داند و اصلا بحث قهر و آشتی نبوده. اما ما یک قراردادی با ایشان به عنوان جمهوری اسلامی. من یک پیشنهادی داشتم برای دولت اما این نبوده که آنها کمک کنند و ما قبلا گفتیم که فوتبال را خودمان اداره می‌کنیم. اما می‌دانند که ما تحریم هستیم و نتوانستیم پرداختی داشته باشیم. با آقای وزیر که صحبت کردیم گفتند به اندازه پول به ما پول بدهید و ما آن را حواله می کنیم. همین پول را که بتوانیم بگیریم.

تاج در پاسخ به اینکه چقدر درخواست داشته اند گفت: به اندازه همان پولی که از فیفا طلب داریم. بانک مرکزی برای ما نامه زده و البته آقای اینفانتینو هم قول داده طی یک ماه آینده که البته این یک ماه دو بار تمدید شده است. بد نیست بدانید که ما یک مقدار می توانستیم از سفارت مالزی بگیریم و این رینگ‌ها به ما کمک می‌کرد اما متاسفانه سفارت ایران در مالزی هم تحریم شده است. من اما امیدوارم که این مشکلات طی مدت آینده برطرف شود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اعتراض به توپ های لیگ برتر و اقدام او برای برطرف کردن این مشکل گفت: ما روز گذشته جلسه داشتیم و یک بخش آن تشکر بود بابت کمپ تیم ملی و برای آنها امیدبخش بود این امکانات. آقای علیرضا منصوریان و فرکی سابقه حضور در تیم ملی را داشتند و خیلی از این اتفاق خوشحال شدند. بخش دیگر مربوط به توپ ها بود که ما آن را به سازمان لیگ منتقل کردیم و یک زمان تعیین کردیم تا در این زمان هم برنامه یکساله را بدهند و هم برای توپ ها تصمیم بگیرند و فکر کنم توپ ها تعویض شود.

تاج درباره این شایعه که قرار است از سوی شیخ سلمان جلسه ای با فدراسیون فوتبال عربستان برای برطرف شدن مشکلات طرفین صورت گیرد گفت: آقای شیخ سلمان یکی از برنامه هایش این است که این کار انجام شود و من خودم به عنوان نائب رییس کنفدراسیون تلاشم این است. از زمانی که ما به عنوان نائب رییس انتخاب شدیم، ایران پست های کلیدی خوبی در اختیار دارد. استیناف که قوی ترین جای ای اف سی است و هر رایی را بیاید باید توسط استیناف تصمیم گیری شود و اکنون رییس این بخش ارتباط خوبی با ما دارد و همه رای هایی که قبلا صادر شده بود از طریق استیناف صادر شده بود. ما 17 پست گرفتیم و من امیدوارم که شیخ سلمان بتواند این مساله را حل کند. البته این علتش تفاهمی بودن آن این است که پرونده ما به کمیته امنیت رفته و در کمیته انضباطی و سیاسی نیست. اگر سیاسی بود عین قطر رای می داد. اما چون ماجرای سفارت پیش آمد و حل کردن آن از طریق تعامل و تفاهم انجام می شود و بگوییم مشکلی ندارد. در پرونده CAS هم ما برنده نشدیم و ما شکایت کردیم و اما برنده نشدیم. 

وی در پایان درباره طرحی که از پیراهن تیم ملی به بیرون درز کرده گفت: این طرح هنوز نهایی نشده اما پیراهن، پیراهن خوب و باکیفیتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز