خبرگزاری کار ایران

انصراف برخی کاندیدها به نفع آقای رئیس/شیرازی همچنان رئیس هیات فوتبال تهران می‌ماند؟

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۴۳۷

برخی کاندیداهای هیات فوتبال تهران، قصد دارند به نفع حبیب الله شیرازی کنار بکشند.

به گزارش ایلنا، روز پنجشنبه هفته جاری، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران برگزار خواهد شد. حبیب الله شیرازی با سلطه 10ساله بر هیات فوتبال تهران، باردیگر در انتخابات شرکت کرده و همچنان یکی از گزینه های پرامید برای نشستن روی صندلی ریاست هیات فوتبال تهران محسوب می شود.

از سوی دیگر شنیده‌ها از حواشی مجمع انتخاباتی، حاکی از این موضوع است که برخی کاندیداها قصد دارند در روز انتخابات انصراف خود را به نفع شیرازی اعلام کنند و در صورت تحقق این موضوع، میزان رای ریاست کنونی هیات فوتبال، برای ادامه تصدی این پست بیشتر خواهد شد.

این در حالی است که عملکرد مطلوب هیات فوتبال استان تهران، طی سالیان اخیر و بدون حاشیه بودن این هیات سبب شده تا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تمایل بیشتری به ادامه فعالیت کادر کنونی هیات داشته باشد و به احتمال بسیار زیاد، رای او نیز به حبیب الله شیرازی خواهد بود. البته رئیس کنونی هیات، برای ادامه فعالیت در این سمت رقبای بسیار جدی و قدرتمندی دارد.

در هر صورت باید تا روز پنجشنبه صبر کرد و دید آیا سلطه 10ساله شیرازی بر هیات فوتبال پایان می‌یابد یا همچنان این پست در اختیار او قرار می گیرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز