خبرگزاری کار ایران

مختاری: در مسابقات جهانی ورزش‌های ساحلی با تیم‌های سختی همگروه شدیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۵۵

بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تمرینات و سیستم بازی کادرفنی جدید تیم ملی کاملا به روز و مناسب است.

​به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدعلی مختاری گفت: در اردوی جدید تیم ملی به سر می‌بریم و در دو نوبت صبح و عصر تمرینات را اجرا می کنیم. در نوبت صبح زیر نظر دکتر نوشادی تمرینات بدنسازی را انجام می دهیم و در نویت عصر کارهای تاکتیکی در دستور کارمان قرار دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و باتوجه به اردوهایی که داشتیم، کاملا آماده هستم. سایر بازیکنان هم شرایط خوبی دارند و همگی برای آماده شدن برای مسابقات جهانی ورزش‌های ساحلی در تلاش هستیم.

مختاری درباره کادرفنی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تمرینات و برنامه های کادرفنی جدید تیم ملی کاملا به روز است و سیستم بازی خیلی خوبی از سوی مربیان برای تیم درنظر گرفته شده است.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان با اشاره به گروه‌بندی ایران در مسابقات جهانی ورزش‌های ساحلی افزود: تیم های پاراگوئه، سنگال و اوکراین تیم های بسیار خوبی هستند و هرکدام قهرمان قاره خودش است. به خصوص تیم سنگال که بازیکنانش از توانایی بدنی بسیار بالایی برخوردار هستند و این کار را سخت می کند.

وی ادامه داد: اوکراین هم تیم اروپایی و به روزی است و بازی مقابل این تیم سخت است. پاراگوئه هم چند بار تجربه بازی مقابل این تیم را داریم و مانند سایر تیم های حوزه آمریکای جنوبی تیم سرسختی است. درنهایت امیدوارم بهترین نتیجه ممکن را در این بازی‌ها کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز