خبرگزاری کار ایران

شگفتی استراماچونی،تبریک به رییس فدراسیون فوتبال و قصه شفر و برانکو

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۹۱

دیدار سرمربیان لیگ برتری با سرمربی تیم ملی نکات جالب توجهی در خود داشت.

به گزارش ایلنا، روز شنبه 9 شهریور در تاریخ فوتبال ما می‌تواند یک نقطه عطف مهم محسوب شود، آنجا که مرکز ملی فوتبال در غرب پایتخت تصاویر مهمی را در ذهن خود ثبت کرد.

حاضران در محل از بهت و حیرت استراماچونی، سرمربی ایتالیایی اینتر درباره امکانات اردوگاه تیم‌های ملی سخن می‌گویند، ازتبریک‌های پی در پی حسین فرکی، علیرضامنصوریان، مهدی تارتار، ویسی، صادقی و .... به رییس فدراسیون فوتبال بابت ساخت چنین مرکزی و از علاقه همیشگی مارک ویلموتس به صحبت از فوتبال تهاجمی در نشست. اتفاقی که قطعا خبر خوبی برای فوتبال ما محسوب می شود.

قرار گرفتن سرمربیان تیم ملی و همچنین سرمربیان تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی با سرمربیان و مربیان لیگ برتر در یک قاب، بی شک حسرت سالیان سال جامعه فوتبال بود. نکته ای که شفر سال گذشته با ناامیدی درباره امکان وقوع آن سخن می‌گفت و برانکو چندین بار بر روی آن تاکید داشت.

امروز اما فدراسیون فوتبال این گام بلند را برداشته است و همه این تفکرات را دور هم در پشت یک میز جمع کرده است. حالا مهدی تارتار و ویسی و کمالوند و ابراهیم صادقی درخواست می‌کنند به تمرین تیم ملی بیایند و نظاره گر فوت کوزه گری ویلموتس باشند.

سرمربی بلژیکی می‌پذیرد و می‌گوید فیلم‌های دیگری هم برای آنان آماده ارائه دارد. رابطه باشگاه‌ها و تیم ملی در بهترین حالت 10 سال اخیر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز