خبرگزاری کار ایران

هشت نکته از هشت دیدار هفته دوم لیگ نوزدهم؛

نقش پرشورها پررنگ‌تر از شوت حاج‌صفی/ دقیقه 95، کابوس استراماچونی

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۳۳

هشت دیدار هفته دوم لیگ برتر نکات جالبی در دل خود داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر با انجام 8 دیدار در سه روز مختلف به پایان رسید تا فصل نوزدهم رقابت‌ها هم استارت بخورد و حالا تیم‌ها به فکر دیدار هفته دوم خود هستند. هفته اول رقابت‌ها نکات جالب توجهی در خود داشت که یک نکته مهم از هر دیدار در این متن آمده است:

شهر خودرو - شاهین شهردادری؛ قرعه بد شاهین دومین شکست را رقم زد

شاهین در دو هفته ابتدایی لیگ برتر باید با دو تیم آماده و مدعی سپاهان و شهر خودرو دیدار می‌کرد و این می‌تواند بدترین شروع ممکن برای یک تیم در لیگ برتر باشد. شاهین هم مقابل سپاهان عملکرد قابل قبولی داشت و هم مقابل شهر خودرو به خوبی ایستادگی کرد ولی در نهایت دو شکست حاصل کار این تیم بوده است. شهر خودرو هم با این 3 امتیاز در تعقیب سپاهان باقی ماند و در کنار این تیم تنها 6 امتیازی‌های لیگ هستند.

استقلال - فولاد؛ امان از این دقیقه 95 لعنتی

استقلالی‌ها شکست مقابل ماشین سازی را که با گل دقیقه 95 و از روی ضربه ایستگاهی کسب شد را حاصل بدشانسی می‌دانستند و در انتظار یک افتتاح باشکوه در ورزشگاه آزادی در هفته دوم بودند ولی بازهم دقیقه 95 کار دست آبی‌ها داد و برتری این تیم با تساوی عوض شد. استقلال حالا از 2 بازی خود یک امتیاز دارد و اوضاع خوبی ندارد. از طرفی فولاد هم از دومین شکست پیاپی خود گریخت.

سپاهان - ماشین‌سازی؛ صدرجدول حفظ شد

شاگردان قلعه‌نویی که لیگ را مقتدرانه آغاز کرده و با برتری 3-0 مقابل شاهین شهرداری به صدرجدول رسیده بودند در دیدار هفته دوم مقابل ماشین سازی قصد امتیاز دادند و از دست دادن جایگاه خود را نداشتند و تک گل تمام کننده علی قربانی در این بازی برای این منظور کافی بود. ماشین سازان هم که با برد استقلال در هفته نخست روحیه بالایی داشتند با وجود تلاش زیاد برای کسب امتیاز از این دیدار موفق ظاهر نشدند. یک پنالتی هم توسط گولسیانی از دست رفت.

صنعت نفت - نفت مسجدسلیمان؛ تساوی نفتی‌ها

صنعت نفت آمده بود با اسکوچیچ دومین برتری خودش را هم مقابل مسجدسلیمانی‌ها جشن بگیرد و برای این کار خیلی زود به گل رسید و تا دقایق پایانی از آن محافظت کرد ولی گل محمد طیبی در دقیقه 85 کار را خراب کرد و باعث شد امتیازات تقسیم شود. تلاش شاگردان اسکوچیچ و تارتار در نهایت برنده‌ای نداشت و به تساوی یک - یک انجامید. نفت مسجدسلیمان هم در دومین بازی خود به تساوی رسید تا 2 امتیازی شود.

تراکتور - پرسپولیس؛ شوت حاج‌صفی یا حمایت پرشورها؟

تراکتور در دیدار مقابل پرسپولیس توانست با شوت غیر قابل مهار احسان حاج‌صفی به برتری دست پیدا کند ولی نمی‌شود کتمان کرد که بیش از شوت حاج‌صفی، این حمایت جانانه هواداران تراکتور بود که برتری این تیم را رقم زد. تراکتوری‌ها با حضور حداکثری روی سکوها توانستند جو سنگینی علیه پرسپولیس ایجاد کنند و همین امر نقش پررنگی در برتری با ارزش هفته دوم داشت.

سایپا - گل‌گهر؛ کسل کننده

سایپا در هفته نخست مقابل ذوب آهن به برتری 3-2 دست یافت و پرگل‌ترین بازی هفته را رقم زد ولی در هفته دوم بازی محتاطانه‌ای مقابل گل‌گهر داشت و موقعیت‌های زیادی در بازی خلق نشد تا در نهایت تساوی بدون گل حاصل شود. سایپا حالا با 4 امتیاز اوضاع خوبی در جدول دارد و گل‌گهر هم دومین تساوی خود را کسب کرد.

پارس جنوبی - ذوب آهن؛ گرمای جم دو تیم را زمین‌گیر کرد

بازیکنان دو تیم در پایان تساوی بدون گل هفته دوم به این نکته اشاره داشتند که شرایط جوی بد جم و گرمای شدید و آزاردهنده هوا روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود تا در نهایت یک تساوی بدون گل دیگر در هفته دوم رقم بخورد. جالب است که ذوب آهن هم یک پای دیدار پرگل 3-2 هفته گذشته مقابل سایپا بود.

نساجی - پیکان؛ پرگل و جذاب مثل تقابل شاگردان مهاجری و فرکی

بازی‌هایی که در آن 6،5 و حتی 7 گل در آن رد و بدل می‌شود در فوتبال روز دنیا پرتعداد است ولی در فوتبال ایران به ندرت چنین بازی‌های پرگلی را شاهد هستیم. به همین دلیل است که برتری پرگل 4-3 نساجی مقابل پیکان تعجب فوتبالدوستان را برانگیخت ولی این دیدار همه چیز داشت، از تعویض گلر گرفته تا اخراج سرمربی با دو کارت زرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز