خبرگزاری کار ایران

نماینده لیگ یک در تیم امید هستم

اسدی: کار کردن با مجیدی خیلی می‌تواند جذاب باشد / هر روز از کاظمی چیزهای جدید یاد می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۱۱۴

نماینده لیگ یک در خصوص دعوتش به تیم امید حرف‌های جالبی بر زبان اورد.

پویا اسدی مدافع تیم بادران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دعوتش به تیم ملی امید اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به اردوی تیم ملی امید دعوت شده‌ام این اولین اردویی است که در آن حضور دارم و تلاش می‌کنم بتوانم نظر مثبت کادر فنی را جلب کنم.

وی درباره اینکه تنها بازیکنی است که از لیگ یک در این اردو حضور دارد افزود: این مساله را می‌دانم و فکر می‌کنم وظیفه‌ام سنگین‌تر می‌شود چون به نوعی نماینده لیگ یک در تیم امید هستم.

مدافع ملی پوش بادران در خصوص کار کردن با فرهاد مجیدی ادامه داد: خیلی مشتاق هستم که تمرینات تیم امید هر چه زودتر شروع شود به نظرم کار کردن با آقای مجیدی خیلی می‌تواند جذاب باشد.

اسدی در خصوص اینکه پیش از این در کدام یک از تیم‌های لیگ برتری حضور داشته اذعان داشت: من چند سال در ذوب آهن بازی می‌کردم با آ‌قای گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن کار کردم اما می‌خواستم بروم جایی که بتوانم بازی کنم با آذری در این باره صحبت کردم از ایشان تشکر می‌کنم که بدون هیچ مشکلی رضایت‌نامه مرا صادر کردند.

وی درباره فرهاد کاظمی بیان داشت: از کار کردن با او لذت می‌برم و کاظمی از نظر فنی یکی از بهترین مربیان ایران است هر روز از ایشان چیزهای جدید یاد می‌گیریم در دو هفته اول لیگ یک به دلیل اینکه کارتم دیر صادر شد نتوانستم به بادران کمک کنم اما از بازی سوم مشکلم حل شد. تلاش می‌کنیم با این تیم به لیگ برتر صعود کنیم شرایطمان هم در جدول خوب است و از سه بازی هفت امتیاز کسب کرده‌ایم امیدوارم فصل آینده با بادران در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز