خبرگزاری کار ایران

جلسه معارفه مدیر عامل با کارکنان باشگاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۹۴۰

مدیر عامل و کارکنان باشگاه پرسپولیس امروز شنبه در جلسه معارفه شرکت کردند و در جریان این نشست، درباره مسائل باشگاه نیز به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز شنبه در جمع کارکنان باشگاه حضور یافت تا ضمن آشنایی با مدیران، معاونان و کارمندان بخش‌های مختلف، درباره مسائل گوناگون و پیشبرد بهتر اهداف باشگاه بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ابتدای صحبت‌های خود گفت: ما در این جا همه با هم، همکار هستیم و باید به کار برای پرسپولیس افتخار کنیم. برای انجام بهتر امور، باید متحد و با کمک هم برای باشگاه و مجموعه پرسپولیس تلاش کنیم. ضمن اینکه بابت رویکرد مثبت هواداران نسبت به حضور مجدد در باشگاه، خدا را شکر می‌کنم و آن را لطف و موهبتی از سوی خدا می‌دانم.

محمد حسن انصاری فرد در ادامه به سیاست‌های کاری خود اشاره کرد و نظم و انضباط در امور، سلامت اقتصادی و اداری و امانتدار را سرلوحه کارها و برنامه‌های باشگاه خواند که باید در تمام بخش‌ها اجرا شده و همه ابعاد فعالیت‌ها را شامل شود.

وی در این باره تصریح کرد: پرسپولیس و هر آنچه در آن وجود دارد یا به آن مربوط می‌شود، یک امانت است و امانتداری در تمام امور و در همه شکل‌های آن یک اصل خواهد بود.

در ادامه این جلسه، مدیر عامل جدید پرسپولیس، از کارکنان باشگاه خواست تا نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و راهکارهای خود درباره مسائل مختلف را مطرح کنند مدیرعامل باشگاه در واکنش به بعضی مباحث مطرح شده در جریان جلسه، مواردی را هم جهت پیگیری به بخش‌های مختلف ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز