خبرگزاری کار ایران

حنیف عمران زاده در گفت و گو با ایلنا:

همیشه دنبال بهانه هستیم و فغانی چه تقصیری دارد/ وقتی خودمان نمی‌توانیم کاری کنیم، چه ربطی به وزیر دارد!

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۹۱۴

مدافع سابق استقلال معتقد است این تیم باید برای قهرمانی در 5 هفته ابتدایی امتیازات را جمع آوری کند.

حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: بازی آنطور که ما دوست داشتیم و من دوست داشتم در نیامد. به این دلیل که استقلال تیم جوانی است می‌توان به این تیم امیدوار بود. استقلال در مقایسه با تیم‌های دیگری لیگ برتر که مدعی قهرمانی هستند میانگین سنی کمتری دارد. در بازی اول مقابل ماشین‌سازی و در نیمه دوم بازی کمی بهتر از قبل نیمه اول بودیم که متاسفانه در دقیقه 90 آن گل را خوردیم.

عمران زاده ادامه داد: در بازی مقابل فولاد هم در صورتی که درصد مالکیت تیم ما هم بیشتر بود اما متاسفانه درصد مالکیت تیم ما توام با ایجاد موقعیت و ضربه تاکتیکی نبود. اون گلی هم که ما زدیم از وسط زمین و روی یک اتفاق بود. تنها موضوعی که باعث امیدواری است که تیم جوان است و به زودی راه می‌افتد اما اگر بخواهیم مثل سال‌های گذشته امتیاز از دست بدهیم، شرایط تغییر خواهد کرد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در همان پنج هفته اول و پنج هفته آخر امتیازات را جمع‌آوری کند که در استقلال اینگونه نیست.

وی درباره اینکه داوری چقدر روی نتایج استقلال تاثیرگذار بوده است، افزود: ما همیشه دنبال بهانه هستیم! مگر در داوری ایران بهتر از فغانی داریم؟ در بازی قبلی که مترجم بهانه شد، در این بازی هم داوری! ما خودمان چند چند هستیم؟ اگر بخواهیم مثل سال‌های قبل دنبال بهانه باشیم و کسی را بزنیم که همین رویه را ادامه می‌دهیم. وقتی خودمان موقعیت‌سازی نمی‌کنیم چه ربطی به فغانی دارد؟ در90 دقیقه چه کاری انجام دادید؟ اگر کسی تلویزیون را خاموش می‌کرد و دقیقه 80 تلویزیون را روشن می‌کرد، اصلا ضرر نمی‌کرد و فقط ممکن بود نتیجه تغییر کند.

عمران‌زاده در خصوص انتشار پستی که علیه وزیر ورزش گذاشته بود، خاطرنشان کرد: یک لحظه عصبانی شدم و آن پست را گذاشتم و خیلی زود آن را پاک کردم. وقتی نشستم و فکر کردم، دیدم وقتی خودمان نمی‌توانیم کاری کنیم، چه ربطی به وزیر دارد! مردم هم همین حرف را می‌زنند. حتی به من پیغام دادند که ما در گلزنی موفق نیستیم، دنبال بهانه نگردیم بهتر است.

مدافع سابق استقلال در خصوص اینکه خط دفاع استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، بیان داشت: سیاوش خیلی خوب بازی کرد. دانشگر هم فصل گذشته عملکرد خوبی داشت. سیاوش چند سال در لیگ بازی کرده و می‌تواند سال‌های سال در استقلال بازی کند. فقط به آنها می‌گویم که اینجا استقلال است و تمام بازی‌هایشان پخش مستقیم است و از دقیقه یک تا 90 جلوی چشم هستند و باید با تمرکز بالا بازی کنند.

عمرا‌ن‌زاده در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی پیش‌رو گفت: خدا کند شرایط استقلال تا آن موقع خوب شود چون پرسپولیس تیم بسیار باتجربه‌ای است. البته دربی شرایط خاص خودش را دارد و انگیزه بالا باعث می‌شود همه خوب بازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز