خبرگزاری کار ایران

نبرد کلین‌شیت‌های رشید و پیام به هفته چهارم رسید

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۴۹

تنها دو دروازه‌بان در سه بازی گذشته از لیگ نوزدهم دروازه‌خود را بسته نگه داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور و سپاهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل حریفان خود به تساوی بدون گل دست پیدا کردند تا علاوه بر کسب حداقل امتیاز، یک کلین شیت به کارنامه گلرهای این دو تیم اضافه شود.

پیام نیازمند و رشید مظاهری به عنوان دو دروازه‌بان این دو تیم در دو هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هم مانع باز شدن دروازه‌ خود شدند تا به 270 دقیقه بدون گل خورده در پایان هفته سوم برسند.

سپاهان در هفته نخست برتری 3 بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر را رقم زد و تراکتور هم برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد.

در هفته دوم هم سپاهان مقابل ماشین سازی به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد و تراکتور موفق شد پرسپولیس را یک بر صفر پیروز شود.

تا کنون تنها این دو تیم هستند که در سه بازی ابتدایی خود گلی دریافت نکرده و سایر تیم‌ها حداقل یک بار دروازه‌شان در سه بازی قبلی باز شده است.

پرسپولیس و شهر خودرو با یک گل خورده کمترین آمار را بعد از سپاهان و تراکتور در اختیار دارند. 

البته رادوشوویچ هم تا کنون در دو بازی پرسپولیس گلر این تیم بوده که دروازه‌اش را بسته نگه داشته و تک گل پرسپولیس را بیرانوند مقابل تراکتور دریافت کرده است.

باید دید رقابت این دو گلر به پیروزی کدام یک منجر می‌شود و دیرترین گل فصل نوزدهم را کدام یک از این دو نفر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز