خبرگزاری کار ایران

اقدام پسندیده هواداران تراکتور و سپاهان

فرهنگ ژاپن به جای پرچم ژاپن در ورزشگاه یادگار و نقش جهان (عکس و فیلم)

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۷۶۹

تماشاگران سپاهان و تراکتور در پایان بازی‌های خانگی تیمشان اقدام پسندیده‌ای انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان و تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اولین دیدار خانگی فصل جدید خود را برگزار کرده و هر دو با نتیجه مشابه یک بر صفر در برابر ماشین‌سازی و پرسپولیس به برتری رسیدند تا برد شیرینی را جشن بگیرند.

اقدام جالب و مشابه که در هر دو ورزشگاه رخ داد، جمع آوری زباله‌ها پس از پایان بازی از سوی عده‌ای از تماشاگران بود. اقدام پسندیده‌ای که چند سال قبل برای اولین بار در فوتبال ژاپن و توسط فوتبالدوستان این کشور دیده شد و بازتاب وسیعی هم داشت و حالا جایش را به سکوهای ورزشگاه‌های ایران داده است.

فصل گذشته فوتبال ایران روزهای پر التهابی روی سکوهای ورزشگاه‌های مختلف پشت سر گذاشت و بارها شاهد اتفاقات تلخ و حتی حادثه آفرین بودیم ولی به نظر می‌رسد در فصل جدید رقابت‌ها فضا متفاوت و امیدوار کننده است.

با تقدیر از تماشاگران فهیم تراکتور و سپاهان که این اقدام ارزنده را در پایان بازی‌های خانگی خود انجام دادند امیدواریم در سایر ورزشگاه‌ها هم به جای دیدن اتفاقات تلخ و صحنه‌های زشت که چهره فوتبال را تخریب می‌کند شاهد چنین اقدامات ارزشمندی باشیم و چه خوب است که فرهنگ تماشاگران ژاپنی به جای پرچم این کشور روی سکوهای ورزشگاه‌های ایرانی دیده می‌شود.

حجم ویدیو: ۶.۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز