خبرگزاری کار ایران

حاج صفی: تیمی که می خواهد قهرمان شود باید هزینه کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۶۱۵

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم‌های دیگر از ما گران‌تر هستند. به نظر من تیم پرسپولیس هم دست کمی از سایر تیم‌ها ندارند اما به هر حال هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید هزینه کند.

به گزارش ایلنا، احسان حاج‌صفی بعد از پیروزی یک بر صفر تراکتور برابر پرسپولیس، در خصوص این بازی  گفت: خدا را شکر که برنده شدیم و حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری هم برنده شویم اما خوشحالیم که مقابل هواداران‌مان به برتری رسیدیم. 

وی درباره تماشاگران پرتعداد تراکتور در ورزشگاه یادگار امام افزود:‌ خوشحالیم که امروز هواداران به ورزشگاه آمدند و شاید اگر آنها به استادیوم نیایند بازی برای ما کسل‌کننده خواهد بود. 

حاجی‌صفی با اشاره به نحوه بازی پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است اما امروز مقابل ما کار خاصی انجام نداد.

حاج صفی در مورد اینکه اولین گل تراکتور را امسال به ثمر رسانده، اظهار داشت:  خدا را شکر که اولین گل را من زدم. به هر حال گل زدن همیشه لذت‌بخش است و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانم این کار را انجام دهم.

حاجی صفی درباره اینکه تراکتور می‌تواند این روند را ادامه دهد، اظهار داشت: بله، صددرصد می‌ توانیم این روند خوبی که داریم را ادامه دهیم چرا که هم تیم خوبی داریم و هم هواداران‌مان خوب هستند.

وی درباره اینکه کالدرون گفته تیم‌های تراکتور و استقلال هزینه زیادی کردند، گفت: اینکه تیم‌های دیگر زیاد هزینه کردن یا نه را اسم نمی‌برم اما تیم‌های دیگر از ما گران‌تر هستند. به نظر من تیم خودشان هم دست کمی از سایر تیم‌ها ندارند اما به هر حال هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید هزینه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز