خبرگزاری کار ایران

دنیزلی: بازی امروز نبرد تاکتیک‌ها بود/ هنوز به تیم مدنظرمان نرسیده‌ایم و هنوز کار داریم

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۶۰۵

سرمربی تراکتور در مورد برتری تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی دنیزلی پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در آغاز فصل با یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر مسابقه داشتیم. در این موقعیت کسب این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود. این سه امتیازی که کسب کردیم، نظر ما را برای پیمودن ادامه راه تغییر نمی‌دهد، چون لیگ برتر یک ماراتن طولانی است. امروز جو ورزشگاه، هواداران و همه چیز عالی بود. در نیمه اول تماشاگران‌مان را توانستیم شاد کنیم. ضمن اینکه بازیکنان‌مان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به همین دلیل از همه‌ی آنها تشکر می‌کنم، چون مقابل تیمی به پیروزی رسیدیم که در سال‌های اخیر قهرمان شده و تیمی بود که من قبلاً در آن کار کرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطر نشان کرد: جو این بازی به شکلی بود که کسانی که در دو تیم حضور داشتند، کار برای‌شان مشکل بود. امروز نبرد تاکتیک‌ها بود. در تیم ما بازیکنان مصدومی وجود داشت. ما در اواسط هفته بازی‌های پرسپولیس را زیر ذره‌بین گذاشته و آنالیز کردیم و به نظر این بازی می‌توانست حتی مساوی شود. این بازی‌ها همیشه سخت است و بعد از این و به دنبال تعطیلی لیگ، ما بازهم راه طول و درازی خواهیم داشت.

دنیزلی در خصوص اینکه شما گفتید این بازی می‌توانست مساوی هم شود و آیا برد را حق تیمش نمی‌داند، اظهار داشت: به هر حال این حق تیم ما بود، اما در فوتبال گاهی می‌بینید که عدالت در نتیجه نیست. در حالی که نمایش خوبی دارید، اما در یک لحظه گل می‌خورید و همه چیز تغییر می‌کند. ما در این بازی فرصت‌های خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، اما در مجموع ما توانستیم نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم و این برد برای ما ارزشمند است.

وی در واکنش به این مسئله که در بازی امروز بازیکنان باتجربه اشتباهاتی انجام دادند و آیا تعویض‌ها به دلیل همین اشتباهات بود یا این تعویض‌ها تاکتیکی صورت گرفت، گفت: به‌هرحال در فوتبال اشتباهات فردی همیشه وجود خواهد داشت، اما تعویض‌های ما به این دلیل نبود و کاملاً تاکتیکی بود. درست است که امروز بازیکنان ما اشتباهاتی هم داشتند، اما پس از هر اشتباه، جبران کردند. استراتژی ما در این بازی خیلی مهم بود و اینکه با چه کسانی بازی را شروع کنیم و با چه کسانی بازی را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص اینکه گفته بود تراکتور واقعی را باید از هفته پنجم دید و امروز هم تیم او خوب بود و به برتری رسید و آیا به تیم مدنظرش رسیده است یا نه، گفت: ما هنوز به تیم مدنظرمان نرسیده‌ایم و هنوز کار داریم. ان‌شاءالله از هفته پنجم و ششم، فوتبالی که مدنظرمان است را خواهیم دید. تقریباً تیمی داریم که 50 درصد آن تغییر پیدا کرده است و بازیکنان ما در این مدت کم برای شناخت از هم و رسیدن به هماهنگی، فرصت کافی نداشتند. وقتی گفتم تیم مدنظر ما را از هفته پنجم می‌بینید، این نبود که به پیروزی نمی‌رسیم، منظورم این بود که بازی مورد علاقه من را از هفته پنجم به بعد خواهید دید.

دنیزلی درباره اینکه کالدرون گفته است تفاوت دو تیم فقط صحنه گل بود، گفت: به‌هرحال هر چشمی می‌تواند نگاه متفاوتی به موضوعات داشته باشد. پرسپولیس هم تیم خوبی است و خوب بازی کرد، اما اگر از این زاویه نگاه کنیم که نتیجه عادلانه در این بازی چه بود، همان برد تراکتور بود. این را فراموش نکنیم که پرسپولیس یکی از تیم‌های قدرتمند است که چند سال قهرمان شده و جزو قدرت‌هاست.

وی در مورد اینکه از بازیکنان خارجی جدیدش راضی بوده است یا نه، اظهار داشت: ما در بازی اول نتوانستیم از بازیکنان خارجی جدیدمان استفاده کنیم. کوین و میمبلا بازیکن ما امروز برای اولین بازی در ترکیب قرار گرفتند و تا لحظه‌ای که در زمین بودند، تلاش کردند نمایش خوبی داشته باشند. میمبلا بازیکنی جالب است و بعد از این هواداران تراکتور شاهد گل‌های خوبی از او خواهند بود. کوین هم با اینکه اولین بازی‌اش را انجام می‌داد، اما تلاش زیادی کرد. بازیکنان ما اشتباهاتی هم داشتند که کم کم این مشکلات را برطرف می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص شوت‌های ویران کننده بازیکنان خارجی‌اش در بازی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: شوت‌هایی که تبدیل به گل نشوند، ویران کننده نیستند.

دنیزلی درباره اینکه احمد موسوی در بازی قبل به دلیل مصدومیت غایب بود و غیبت او در این بازی چه علتی داشت، گفت: در دفاع راست، رقابت خوبی وجود دارد و احمد موسوی هم می‌تواند رقابت کند. او بازیکن خوبی است و از موسوی راضی هستم. امروز درباره ترکیب تیم و مواجهه خط دفاعی‌مان با ترابی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که تیکدری می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

وی در خصوص اینکه مهاجمان تراکتور موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و آیا در تعطیلات پیش رو روی این مسئله کار خواهد کرد یا نه، خاطرنشان کرد: بالاخره من از بازیکنانی که در خط حمله بازی می‌کنند، سعی می‌کنم بهترین استفاده را داشته باشم. از عملکرد آنها نیز راضی هستم و این انتظار را ندارم که یکی دو نفر از مهاجمان ما تمام‌کننده باشند، بلکه تمام تیم باید برای گل زدن تلاش کنند. شانس مهاجمان برای گلزنی بیشتر است و سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی راه‌های دیگری را هم تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره برنامه سرخپوشان تبریزی در تعطیلات پیش رو، گفت: بازیکنانم این حق را داشتند که استراحت داشته باشند، اما یک مشکل اساسی هم داریم و نمی‌دانیم پس از اردوی تیم ملی، تاریخ برگزاری بازی‌های هفته سوم چه زمانی است. امسال از این بی برنامگی‌ها خیلی دیدیم. زمانی که با تراکتور قرارداد بستم، لیگ قرار بود چهار هفته پیش آغاز شود، اما شروع بازی‌ها سه هفته به تعویق افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز