خبرگزاری کار ایران

ادعای بازیکن سابق؛

تراکتور- پرسپولیس؛ با تساوی به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۴۶۲

بازیکن سابق پرسپولیس و تراکتور نتیجه این بازی را مساوی می‌داند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس کالدرون طرز تفکری آرژانتینی پیدا کرده. در واقع پرسپولیس فصل گذشته، دفاع خوبی داشت اما امسال این تیم به دنبال بازی هجومی و زدن گل‌های بیشتر است.

این در حالی است که پرسپولیس این فصل تا حدودی اسکلت خود را حفظ کرده و تغییر چندانی نداشته. بازیکنانی که اضافه شدند هم مثل فرشاد احمدزاده و وحید امیری قبلاً با ترکیب پرسپولیس به قهرمانی رسیدند. پس پرسپولیس تغییرات کمی داشته و همچنان انسجام خود را حفظ کرده.

به خاطر اینکه شروع لیگ به تعویق افتاد، تیم‌ها به لحاظ بدنی افت داشتند و مجبور شدند 2 بار بدنسازی کنند که تا هفته ششم، هفتم زمان می‌برد تا به شرایط لازم برسند و نمی‌شود فعلاً روی نتایج هفته‌های اول حساب کرد.

در مورد تراکتور هم باید بگویم، دنیزلی که با پاس نتایج خوبی گرفته و در پرسپولیس هم حضور داشت، شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد که این مسأله به تراکتور کمک خواهد کرد.

دنیزلی در تراکتور تغییرات عمده‌ای داده که شاید همین مسأله باعث شد در هفته اول مقابل نفت مسجدسلیمان نتوانند نتیجه لازم را بگیرند.

البته شاید خیلی از کارشناسان معتقد باشند به خاطر اینکه هفته اول است و شناخت کافی وجود ندارد، این نتیجه قابل قبول است اما من اینطور فکر نمی‌کنم و همیشه از تراکتور، بهترین نتایج انتظار می‌رود، از تیمی که بازیکنانی مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاجی‌صفی و... را دارد.

ضمن اینکه تراکتور نفرات جدید خیلی خوبی هم به خدمت گرفته که هر کدام یک ستاره هستند.

هر 2 تیم پر مهره هستند و فقط باید نقاط ضعف خود را بپوشانند تا کمترین اشتباه را داشته باشند.

با توجه به اینکه بازی در تبریز است شرایط هم ویژه خواهد بود. احساس می‌کنم خط دفاع تراکتور هنوز پختگی کامل را ندارد، در حالی که احسان حاجی‌صفی در چپ بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. در کل تراکتور به لحاظ دفاعی کمی متزلزل است در حالی که پرسپولیس دفاع بسیار خوبی دارد و سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و علیرضا بیرانوند مثلث بسیار خوبی را تشکیل دادند.

در کنار آنها، پرسپولیس دفاع کناری خوبی هم دارد. به نظرم تجربه پرسپولیس به تراکتور می‌چربد اما تراکتور با حضور هواداران پرشوری که دارد می‌تواند کار را برای قرمزهای تهرانی سخت کند.

با توجه به اینکه اول فصل بدن‌ها صددرصد کامل و شاداب نشده و هنوز در خواب بدنسازی هستند و بیدار نشده‌اند، شرایط بازی سخت است اما به نظر من بازی با تساوی یک بر یک به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز