خبرگزاری کار ایران

قدم‌های سنگین سرمربی ایتالیایی به سمت درب خروجی؛

خداحافظی زودهنگام استقلال با استراماچونی؟ (عکس)

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۴۱۲

استراماچونی در پایان بازی با فولاد بدون حضور در نشست خبری ورزشگاه را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر در دقیقه 95 روی غافلگیری دروازه‌اش باز شد از پیروزی باز ماند تا حاصل کار این تیم از 2 بازی تنها یک امتیاز باشد.

استراماچونی، سرمربی استقلال در پایان این بازی با عصبانیت زمین مسابقه را ترک کرد و حاضر نشد به نشست خبری برود و پاسخگوی سوال خبرنگاران باشد تا به این شکل ناراحتی و اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود اعلام کند.

خداحافظی زودهنگام استقلال با استراماچونی؟ (عکس)

سرمربی آبی‌پوشان و هزار و یک دلیل در ذهن خود برای عصبانیت دارد و قضاوت بحث برانگیز علیرضا فغانی در این بازی هم دلیل دیگری بود که به دلایل قبلی اضافه شد و حالا شاید سرمربی ایتالیایی مصمم‌تر از همیشه به فکر رفتن باشد.

عصبانیت و ناراحتی استراماچونی از شرایط استقلال پیش از شروع فصل و قبل از نتایج ضعیف استقلال در دو هفته ابتدایی بود و سرمربی ایتالیایی برای اینکه متوجه شود شرایط خوب نیست نیاز نبود تیمش را در بازی‌های رسمی ببینند.

عدم پایبندی مدیران باشگاه به تعهداتی که برای بستن یک تیم قدرتمند به استراماچونی داده بودند خیلی زود او را ناامید کرد و شاید اگر تهدید‌های سرمربی آبی‌پوشان نبود قرارداد میلیچ هم به امضا نمی‌رسید و این بازیکن در جمع نفرات استقلال حضور نداشت.

به هر جهت اوضاع استقلال خوب نیست و استراماچونی هم از این وضعیت ابراز رضایت نمی‌کند. او چند بار مستقیم و غیر مستقیم از طریق خبرنگار ایتالیایی مورد اعتمادش خبر از احتمال جدایی زودهنگام از فوتبال ایران داده و شاید اگر بند سنگین آزادسازی‌اش نبود تا الان ایران را ترک کرده بود.

در هر صورت استقلال در پایان هفته دوم 5 امتیاز با صدر جدول فاصله گرفته و این تیم با استراماچونی یا بدون او کار سختی در ادامه در پیش دارد و اگر هرچه زودتر به اوضاعش سرو سامان ندهد چه بسا حسرت هواداران این تیم در رسیدن به قهرمانی لیگ برتر به هفت سال برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز