خبرگزاری کار ایران

مرادمند: پیروزی حق شهرخودرو بود / وقتی سر می‌زنم، ۳۰ ثانیه سرم گیج می‌رود!

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۴۰۵

مدافع تیم شهرخودرو خراسان گفت: خوشبختانه در حضور هواداران به سه امتیاز مهم دست یافتیم.

به گزارش ایلنا، حسین مرادمند در خصوص پیروزی تیمش در برابر شاهین بوشهر اظهار کرد: بازی سخت و سنگینی را خوشبختانه با پیروزی پشت سر گذاشتیم. واقعا این سه امتیاز، سخت و مهم بود که خوشبختانه بدان دست یافتیم.

وی در خصوص داوری مسابقه گفت: خوشبختانه قضاوت خوبی را از سوی داور مسابقه شاهد بودیم، امیدوارم در ادامه لیگ هم داوران با عملکرد خوب خود به بالا رفتن کیفیت مسابقات کمک کنند. قضاوت داور، امروز واقعا عالی بود.

وی در خصوص عملکردش و دعوت دوباره به تیم ملی گفت: امیدوارم با عملکرد خوبم بتوانم در وهله اول، یحیی گل‌محمدی را راضی کنم و هم بتوانم مارک ویلموتس را مجاب کنم که باز هم در تیم ملی حضور داشته‌باشم. تمام تمرکزم را روی مسابقاتی که در پیش داریم گذاشته‌ام و امیدوارم بتوانم خوب و مثمرثمر باشم.

مرادمند در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ برتر نوزدهم گفت: در مورد توپ‌ها فکر می‌کنم همه بازیکنان و مربیان لیگ، گفتنی‌ها را گفته‌اند. شاید از نظر وزنی مشابه سایر توپ‌ها باشد، اما شرایطش به شکلی ست که وقتی سر می‌زنم، ۳۰ ثانیه سرم گیج می‌رود! امیدوارم زودتر این موضوع نیز حل شود.

مرادمند در پایان ضمن تشکر از هواداران شهرخودرو گفت: انصافا یکی از بهترین هواداران را داریم که در سرما و گرما پشت تیم شهرخودرو خراسان هستند. دست تک‌تک این عزیزان را می‌بوسیم و تمام تلاش‌مان را برای شادی‌شان به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز