خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: اگر بدشانس نبودیم باید با دو سه گل می‌بردیم/ اگر بدشانس نبودیم باید با دو سه گل می‌بردیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۴۰۴

سرمربی سپاهان از برتری تیمش مقابل ماشین سازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خوب را بگیریم. این بازی برای ما چند حُسن داشت. حُسن اول سه امتیاز بود و حُسن دومش این بود که علی قربانی به حقش رسید. قربانی فصل گذشته گلی مقابل پدیده زد که باعث شد ما به آسیا برسیم.

وی افزود: به رسول خطیبی تبریک می‌گویم. یک تیم چغر و بد بدن به قول کشتی‌گیرها درست کرده است. اگر بدشانس نبودیم باید با دو سه گل می‌بردیم تا دقایق پایانی هم اذیت نشویم.ز اگر چه نسبت به پارسال خیلی خوب بازی می‌کنیم. گردش توپ و چرخش‌مان در زمین خیلی بهتر شده است. وضعیت زمین هم خوب بود و ما نگرانی بابت این موضوع داشتیم. خیلی هم باید محتاط صحبت کنیم و حواس‌مان باشد.

سرمربی تیم سپاهان در مورد ایرادهایی که به ورزشگاه‌های شهر اصفهان گرفته شده است عنوان کرد: خواهش می‌کنم این سوال را از مدیریت بپرسید.حرف شما درست است، اما من این طرف ماجرا را می‌بینم و اینکه فشار بیاورند استادیوم‌هایمان استاندارد باشد خیلی خوب است.

قلعه‌نویی در واکنش به سوالی مبنی بر برد اقتصادی سپاهان مقابل حریفش گفت: چه اقتصادی؟ ما پنالتی گرفتیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم. صد درصد اگر حامد لک نبود، سه، چهار گل می‌زدیم. یک حُسن دیگر این بازی هم این بود که یک موقعیت 50 درصد هم به حریف ندادیم. فکر می‌کنم سوال شما کمی کم لطفی بود.

وی در مورد تعطیلی دوباره لیگ تصریح کرد: تمرینات‌مان را خیلی به موقع شروع کردیم. شاید دیر شروع شدن لیگ و فرسایشی بودن تمرینات باعث شد به لحاظ ذهنی کمی آماده نباشیم. مصدومان‌مان هم از هفته‌های دیگر آماده خواهند شد و تیم‌مان شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. هر چند بازیکنان جدید هم خیلی زود با بازیکنان قدیمی هماهنگ شدند. فکر می‌کردیم این موضوع بیشتر زمان ببرد و از این بابت از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت استنلی کی‌روش یادآور شد: استنلی خیلی دیر به جمع ما اضافه شد و چون فیزیک قدرتمندی دارد زمان می‌برد تا آماده شود، اما او در این بازی هم تأثیرگذار بود و یک پنالتی گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز